Whoehoeee!!!
Vet hè!!
Gefeliciteerd!
Whoehoeee!!!
Vet hè!!
Gefeliciteerd!
Gefeli! Fotootjes houden we inderdaad nog te goed, maar dat moet goed komen jou kennende
Leef jij in een afgesloten gemeenschap
Kost mij ook niets kijk op een ander zijn account mee.
Nee, maar naar dat geneuzel kan ik echt niet kijken:joy:
Hahaha dus je kent het wel
Geen woord aan gelogen!
Het is echt een dikke 1521. Maar goed dat zagen we al op de foto’s die ik hiervoor van Chrononautix liet zien én op jouw foto’s. Qua draagervaring kan ik een hoop marketingprietpraat gaan verzinnen maar hij draagt als een 1521, waarvan ik er inmiddels al wel een paar heb gehad. Dus in die hoek geen verrassingen.
Tom (@Chronofactum) is zo vriendelijk geweest om de band meteen op maat te maken dus ik had er geen werk aan. Stickers eraf, op tijd zetten en om de pols! Nou zou ik daar graag een plaatje van laten zien maar ja, lukt niet… ik post hem wel alvast. Wie weet komt 'ie komende nacht ineens in beeld.
Mooi hè, zo’n 1521 UCB? Haha. Nou ja ik kan er ook niks aan doen!
Komt wel weer goed.
PS Gaat 'ie de Doxa 300T sharkhunter wegduwen? Dat denk ik niet! Het voelt als een gelijkspel, met wel twee totaal verschillende verschijningsvormen en draagervaringen.
Stukjes in de krant……
Stel je een horloge voor dat eruitziet alsof het gemaakt is voor de diepe oceaan, maar tegelijk een frisse, zomerse uitstraling heeft. Dit is een Squale duikhorloge model 1521 - Ocean Blasted, robuust en stoer, met een opvallend blauwe wijzerplaat die direct je aandacht trekt. Het blauw doet denken aan helder tropisch zeewater, diep en helder tegelijk. Grote ronde lichtgevende stippen markeren de uren, alsof ze drijven op de wijzerplaat. Ze zijn dik en contrasterend wit, waardoor ze zelfs in het donker of onder water makkelijk af te lezen zijn.
De wijzers zijn net zo functioneel als opvallend. De minutenwijzer is rechthoekig en breed, met een helder lichtgevend vlak, alsof hij gemaakt is om je nooit in de steek te laten – zelfs niet in troebel water. De urenwijzer is iets korter en compacter, met dezelfde stevige uitstraling. Maar het is vooral de secondewijzer die eruit springt: dun en fel oranje, als een signaalvlag op zee, die onophoudelijk rondjes draait.
Aan de rechterkant van de wijzerplaat zit een klein datumvenstertje op de drie uur-positie. Het is subtiel geplaatst, omlijnd in wit, en past mooi binnen het geheel. Alles is overzichtelijk, logisch, en ontworpen met een doel.
Rond de wijzerplaat zit een brede bezel, ook in datzelfde heldere blauw, met scherpe witte markeringen voor elke vijf minuten. Bovenaan, op het twaalf uur-punt, zit een lichtgevend bolletje – een baken voor duikers om hun duiktijd af te lezen. De bezel heeft een matte metalen rand die het geheel een industriële, no-nonsense uitstraling geeft.
De kast is van geborsteld staal, stevig en functioneel. Hij voelt massief aan – alsof je hem per ongeluk van een berg zou kunnen laten vallen zonder schade. Aan je pols zit hij met een donkerblauwe rubberen band, met een soort geweven patroon erin dat niet alleen mooi is, maar ook grip geeft, zelfs nat. De band voelt comfortabel aan, maar geeft ook vertrouwen: dit horloge is gemaakt om mee te leven, niet om voorzichtig mee om te gaan.
Al met al straalt dit horloge avontuur uit. Het is een betrouwbaar instrument voor onder water, maar ook een opvallend, sportief accessoire.
Hier gaat ie de mist al in Ocean is polished (of COSC). De blasted heet gewoon ‘Blue Blasted’
Maarreh de plaatjes werken dus nog steeds niet?
Kan nog steeds geen plaatjes zien helaas…
Foto’s doen het niet!
Я не понимаю, что происходит. Всё, что я пишу, — на русском.
幸好不是中文!
@junior , nu al ruim 24uur zonder foto’s in de kroeg en elders, heb je al nagedacht hoe dit gecompenseerd gaat worden?
Jij mag straks een jaar lang iedere gratis een extra foto plaatsen als het ooit nog goed komt
Hey guys! Long time no post (maar wel wearing my Squale).
Zag daarnet op de insta van Squale die nieuwe 1521 Sea Shepherd!
Aangezien foto’s posten niet gaat werken: Oranje bezel ring, Shepherd logo op de wijzerplaat en een nato (?) met oranje streep. €1400 aftikken…
Zou een link plaatsen wel werken?
https://www.instagram.com/reel/DMN2xakqFKO/?igsh=MXR2OXR2c3VjbG1jcA==
Ik heb geen instagram dus dat werkt helaas niet.
Sla ik even over.
Edit:
Hij staat ook al op de website
Wel een leuk horloge. Alleen dat logo verpest het voor me.
Ook op de Squale site te zien natuurlijk. Maar de story op Instagram was het eerste kanaal waar ik hem tegen kwam. Dus dacht even snel posten voor de kroegtijgers.
Alles voor de primeur