Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst @junior!
Plaatje voor de sfeer!
Я не понимаю, что происходит. Всё, что я пишу, — на русском.
幸好不是中文!
@junior , nu al ruim 24uur zonder foto’s in de kroeg en elders, heb je al nagedacht hoe dit gecompenseerd gaat worden?
Jij mag straks een jaar lang iedere gratis een extra foto plaatsen als het ooit nog goed komt
Hey guys! Long time no post (maar wel wearing my Squale).
Zag daarnet op de insta van Squale die nieuwe 1521 Sea Shepherd!
Aangezien foto’s posten niet gaat werken: Oranje bezel ring, Shepherd logo op de wijzerplaat en een nato (?) met oranje streep. €1400 aftikken…
Zou een link plaatsen wel werken?
https://www.instagram.com/reel/DMN2xakqFKO/?igsh=MXR2OXR2c3VjbG1jcA==
Ook op de Squale site te zien natuurlijk. Maar de story op Instagram was het eerste kanaal waar ik hem tegen kwam. Dus dacht even snel posten voor de kroegtijgers.
Alles voor de primeur
Upload je fotos naar een image hosted en post de link…
*hoster
Gefeliciteerd Remco! Ik hoop m soon irl te zien
Gaaf ding, vind ik.
werkt perfect dus
kiezen voor “BB code groot met link”
Vind hem ook lekker smoelen! Maar zoals hierboven al eens aangesneden weet ik niet zeker of ik achter de samenwerking/de beweging achter het doel sta.
Wat ik me herinner van de serie op Discovery is dat hun werkwijze, even eufemistisch gezegd, aan de niet zo sympathieke radicale kant was. Die kapitein Watson is een afsplitser die Greenpeace wat te lafjes vond.
Het filmpje dat op socials en waarschijnlijk ook de Squale site te zien is rept over een soort opruimacties van (illegaal) gebruikte netten en lijnen in de Middellandse Zee. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk.
Bewust schepen laten zinken, inheemse bevolkingen die leven van de vangst en het al generaties lang doen het leven zuur maken om maar wat te noemen. Ze voeren niet voor niets een piratenvlag…
Die oranje bezel is wel heel gaaf overigens. Opgelegde indicies had het wel afgemaakt.
Wat vinden jullie zo leuk aan dit horloge?
Ik vind het nl niet zo speciaal… , Ben eigenlijk van mening dat Squale zich er maar makkelijk vanaf maakt met de speciale edities zoals deze. Beetje meer innovatie mag best, langere gangreserve ook.ik vind de Corallo ook al geen toppers en veel te duur ook! Duss ja…
De knuppel in het hoenderhok?
Te lang verhaal voor mij, ik vind hem gewoon niet mooi……
vind het ook helemaal niets.
standaard 1521 met een oranje insert en een extra logotje… Dan zijn er toch een boel andere variaties die een stuk mooier zijn.