Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Upload je fotos naar een image hosted en post de link…

*hoster

2 likes

Gefeliciteerd Remco! Ik hoop m soon irl te zien :+1::innocent:

1 like

1 like

Gaaf ding, vind ik.

12 likes

werkt perfect dus

kiezen voor “BB code groot met link”

Vind hem ook lekker smoelen! Maar zoals hierboven al eens aangesneden weet ik niet zeker of ik achter de samenwerking/de beweging achter het doel sta.

Wat ik me herinner van de serie op Discovery is dat hun werkwijze, even eufemistisch gezegd, aan de niet zo sympathieke radicale kant was. Die kapitein Watson is een afsplitser die Greenpeace wat te lafjes vond.

Het filmpje dat op socials en waarschijnlijk ook de Squale site te zien is rept over een soort opruimacties van (illegaal) gebruikte netten en lijnen in de Middellandse Zee. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk.

3 likes

Bewust schepen laten zinken, inheemse bevolkingen die leven van de vangst en het al generaties lang doen het leven zuur maken om maar wat te noemen. Ze voeren niet voor niets een piratenvlag…

Die oranje bezel is wel heel gaaf overigens. Opgelegde indicies had het wel afgemaakt.

1 like

Wat vinden jullie zo leuk aan dit horloge?
Ik vind het nl niet zo speciaal… , Ben eigenlijk van mening dat Squale zich er maar makkelijk vanaf maakt met de speciale edities zoals deze. Beetje meer innovatie mag best, langere gangreserve ook.ik vind de Corallo ook al geen toppers en veel te duur ook! Duss ja…
De knuppel in het hoenderhok?

2 likes

Te lang verhaal voor mij, ik vind hem gewoon niet mooi……

2 likes

vind het ook helemaal niets.
standaard 1521 met een oranje insert en een extra logotje… Dan zijn er toch een boel andere variaties die een stuk mooier zijn.

Nou ja, ik sta er kennelijk wat anders in. Het systeem van de oceanen staat op het punt om volledig in te storten en dit is 100% de schuld van mensen en hun hebzucht, wrede, zinloze tradities en onwetendheid, waarbij niets wordt ontzien. Wij zijn de enige diersoort op aarde die actief z’n eigen planeet vernietigt, voor een paar centen, onnodige gebruiken of uit onverschilligheid. Niemand hoeft oceanen leeg te vissen of te vervuilen om te overleven. Daar heb ik dus ook geen begrip voor en daar mag, wat mij betreft, hard tegen ten strijde worden getrokken. Nou ja, da’s mijn mening en de lezer dezes begrijpt dat ik niet lid ben van de BBB of PVV, zeg maar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anyway, ik vind dit dus een prima samenwerking. 't is dat ik nu niet nog een 1521 zoek, anders zou ik 'm overwegen.

3 likes

De oranje bezel. Die knalt er wel lekker uit.

Eens. Ik ook verder niet.

Eens.

Wat mij ook wel leuk zou lijken, nu er toch al zoveel variaties zijn, is als ze de optie tot het personaliseren van een 1521 zouden aanbieden.

• Keuze uit kast/bezel afwerking,
  • bezelinsert stijl en kleur kiezen,
  • wijzerplaat kleur kiezen,
  • wel/niet opgelegde indicies.

Op die manier krijg je de mogelijkheid om je ideale 1521 te creëren.

3 likes

Daar heb ik ook al aan gedacht, een customize mogelijkheid en of afdeling. Dan blijft Squale zn Roots trouw. Een mooie integrated rubber strap zou ook leuk zijn, mag met een mooie Ratchet Clasp ook. En een bracelet met snelwissel systeem en Ratchet Clasp.
Ik vind de titanium Master wel geslaagd maar die mag als Pure duiker ook een no date zijn

5 likes

Fijne vrijdag

7 likes

Ik weet het niet… Ik denk dat het op het begin leuk is, maar dat het daarna erg de SKX-vibes krijgt met modden. Het wordt dan zo’n ratjetoe.

Los van alle politiek, vind ik het design wel heel tof! :grin: Die bezel-inlay doet me erg denken aan de Seamaster PO.

7 likes

Köt dat het nu, op vrijdag, nog steeds niet opgelost is, met die plaatjes! Ja, ik weet wel dat iemand een work-around heeft gepost, ergens. Maar dat is me veel teveel gedoe. Ik wil gewoon lekker snel en spontaan een foto op het forum kunnen plempen.
#misdeplaatjes

3 likes

Ja, die is idd wel heel kenmerkend. Moest ook nog even aan deze denken.
Orient XL 21-Jewel Automatic Dive Watch with Orange Bezel #CEM75004B

6 likes

'Hmm die ken ik niet. Heb ooit wel 1 dag zo’n Orient duiker gehad, maar de kwaliteit viel me vies tegen. Dan vind ik de Citizen NY0040 tien keer beter.

2 likes