Nou ja, ik sta er kennelijk wat anders in. Het systeem van de oceanen staat op het punt om volledig in te storten en dit is 100% de schuld van mensen en hun hebzucht, wrede, zinloze tradities en onwetendheid, waarbij niets wordt ontzien. Wij zijn de enige diersoort op aarde die actief zān eigen planeet vernietigt, voor een paar centen, onnodige gebruiken of uit onverschilligheid. Niemand hoeft oceanen leeg te vissen of te vervuilen om te overleven. Daar heb ik dus ook geen begrip voor en daar mag, wat mij betreft, hard tegen ten strijde worden getrokken. Nou ja, daās mijn mening en de lezer dezes begrijpt dat ik niet lid ben van de BBB of PVV, zeg maar.
Anyway, ik vind dit dus een prima samenwerking. 't is dat ik nu niet nog een 1521 zoek, anders zou ik 'm overwegen.
Daar heb ik ook al aan gedacht, een customize mogelijkheid en of afdeling. Dan blijft Squale zn Roots trouw. Een mooie integrated rubber strap zou ook leuk zijn, mag met een mooie Ratchet Clasp ook. En een bracelet met snelwissel systeem en Ratchet Clasp.
Ik vind de titanium Master wel geslaagd maar die mag als Pure duiker ook een no date zijn
Kƶt dat het nu, op vrijdag, nog steeds niet opgelost is, met die plaatjes! Ja, ik weet wel dat iemand een work-around heeft gepost, ergens. Maar dat is me veel teveel gedoe. Ik wil gewoon lekker snel en spontaan een foto op het forum kunnen plempen. #misdeplaatjes
'Hmm die ken ik niet. Heb ooit wel 1 dag zoān Orient duiker gehad, maar de kwaliteit viel me vies tegen. Dan vind ik de Citizen NY0040 tien keer beter.
Dat is het nu toch ook al? Er zijn enorm veel varianten van de 1521. Wat dat betreft volgt squale een beetje de strategie van Seiko. Een model uitmelken tot het bot. En toch vind ik dat niet zo erg. Ik zou het daarom wel leuk vinden om mijn eigen 1521 te creeren!
Ook geen problemen mee. Eigenlijk zelfs wel leuk. Zoveel keuze en eigenlijk wil ik ze (bijna) allemaal wel!
Maakt de 1521 een super veelzijdig horloge en voor mij absoluut een van mān favoriete duikers allertijden!
Inderdaad erg gaaf die 1521! De ultieme klik bleef echter uit met diverse modellen. Mijn blauwe COSC komt alleen in de zomer tevoorschijn. Met een korte broek en zonnetje komt die het beste tot zijn recht.
Maar met de 1521 UCB ben ik hooked!! Zo gaaf vind ik die!
Zou het dan toch door die āsaaieā duikring komen? Eerlijk gezegd weet ik het niet. Het is in alle opzichten een prachtige horloge, de minutenwijzer springt eruit door het felle oranje. De wijzerplaatopbouw, het logo en alle details. Dit is werkelijk een fantastisch uitgevoerde knipoog naar de ouwe Blancpain 50F. Ik heb er eigenlijk helemaal niks op aan te merken ā¦
Heeft Doxa mij dan definitief uit het Squalekamp gedrukt? Ik hoop van niet!
Voor nu kijk ik het nog even een paar dagen aan maar mijzelf kennende gaat dit niet heel erg lang duren. Al was het maar omdat ik hem ook nieuw wil houden zodat ik iemand anders er een plezier mee kan doen. Maar goed, dat moment is nog niet gekomen.
Ik zou er trouwens wel een foto van willen plaatsen, maar helaas ben ik net als de rest met handen en voeten gebonden en allerlei trucjes via sites waar je fotoās kan hosten, daar heb ik nu geen zin in.
Oei Remco, Tja ik heb dat ook eens ondervonden met de aanschaf van de Squale diver down
Echt een horloge waar ik helemaal weg van was maar helaas geen klik mee kreeg.
Nu alweer vele horloges later denk ik wel mijn ideale duo te hebben met de Submariner en een horloge waar ik aan twijfelde om te kopen. Een quartz nog wel waar ik eigenlijk niet echt liefhebber van ben.
Maar welke toch echt bij me past.
CWC Ti300 Titanium 5 Quartz Divers Watch CWC Ti300 Titanium 5 Quartz Divers Watch
Heb het maar via deze link moeten doen omdat ik geen zin heb in moeilijk gedoe met de fotoās