Foto's Malvern Automatic

Na twee dagen genieten van deze nieuwe aanwinst nu een paar foto’s, zoals beloofd. Ik hoop dat de foto’s een beetje tot uitdrukking laten komen hoe blij ik met dit horloge ben! :slight_smile: En wat een leuk idee dat zeer binnenkort 6 andere forum-collega’s ook dit horloge zullen bezitten!!

Mooi horloge en foto’s.

Met welke camera heb je deze foto’s geschoten ?

Met een Canon 20D.

Groeten,

Hans

Hoi

Zéér fraaie foto’s, perfecto!

Zal dinsdagavond mijn schoen klaarzetten met wat verse worteltjes en een bakje water. Dan zing ik natuurlijk uit volle borst …dank u Sinterklaasje !!!

Thanx

gr
Loek

wauw… laat de sint maar komen. Ik ontvang hem met open armen schud hem heen en weer, dan is gelijk het klokkie opgewonden, en ik… ook. Ziet er heel mooi uit.

En de kiekjes ook. Prachtig n mooi voorbeeld van hoe het ook kan. De meeste foto’s zien er niet uit. Hier is iemand duidelijk aan het werk geweest die er ook veel liefde in heeft gestopt.

Een strak horloge met prima uurwerk en mooi bewerkte rotor. Dik waar voor je geld, dus!. Ook leuk dat je er een inkoopactie van hebt gemaakt. Ik heb me in moeten houden: mijn budget is opgegaan aan de limited :wink:

Veel plezier met deze klok! Jouw schitterende foto’s laten iedereen meegenieten. (Welke lens heb je gebruikt?)

Mooi hoor! En prachtige foto’s!

Inderdaad mooie klok, en mooie foto’s!

Jörgen

Dat is heel veel holroge voor het geld. Goede keuze, en een leuk initiatief van je om gezamenlijk in te kopen.

Inderdaad mooie klok voor weinig geld! Ik heb best wel getwijfeld om mee te doen met je inkoopactie, maar ga binnenkort verhuizen dus heb nu ff wat andere financiele prioriteiten.

Echter wel hulde voor het feit dat je de inkoopactie hebt willen opzetten!

Hoi Hans, mooi horloge en idd erg mooie foto’s. Veel plezier er mee en de anderen ook natuurlijk! Voor mij dit jaar geen nieuwe aanwinst meer (denk ik)… Heb aan de Sint iets anders gevraagd.

Voor deze foto’s heb ik de Canon 24-70L en Canon 100mm Macro gebruikt…

Highstreet Schreef:

Voor deze foto’s heb ik de Canon 24-70L en Canon
100mm Macro gebruikt…

Ah, da’s top-apparatuur! Een schitterende set met de 20D samen, Maar de foto maak je zelf, en dat is je ook prima gelukt. Hm… ik moet nog flink gaan sparen… :wink:

Het pakketje is vanmorgen afgeleverd. Wat n mooi klokkie zeg voor dat geld. Echt ongeloveloos. Een opbergdoos, boekje, doekje, en… het klokkie.

Hierbij wil ik mijn dank uitspreken naar HANS die dit op touw heeft gezet. Het bestellen, doorsturen etc. Ik ben er heel blij mee.
In naolging van HANS heb ik n paar kiekjes gemaakt.

Fijn om te horen dat het goed is aangekomen Tony! Veel plezier ermee!

Allemaal heel veel plezier met jullie Malvern Automatic van Christopher Ward.
Lijkt mij een hele leuke klok voor een super prijs.
Leuke aktie van Highstreet.
Zoiets kan alleen maar op dit forum.
Geen woorden maar daden.
Goed gedaan en veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Prachtige klok, de volgende keer doe ik mee voor 3 stuks!

Groeten Jörgen

Dit horloge ziet er helemaal niet verkeerd uit voor dat geld, mooie foto’s trouwens.
Alle kopers veel plezier ermee.