Foto's meeting! en toevoegen!

Omdat ik door tijdgebrek niet in Utrecht had kunnen kijken naar de locatie was het een ware verassing. Een aangename mag ik zeggen. Op de 22e (of was het de 21e?) verdieping van een mooi hotel, in een eigen ruimte direct achter de bar, wat wil je nog meer? Het uitzicht was spectaculair.
Door het slechte weer in het Oosten moesten 4 mensen helaas afbellen maar niet getreurd, de dozen kwamen al snel op tafel en horloges gingen van hand tot hand.

Robin, de winnaar van de winder kwam speciaal met zijn aanstaande (toch Robin?) de winder in ontvangst nemen! Hij was er zichtbaar blij mee, IFH-Watchwinders
http://www.ifh-watchwinders.com/
hartelijk dank namens Robin!

Harry (met dat biertje) wist tot van de week niet dat hij zijn 3e nummer 9 (na 2003 en 2004) zou krijgen. Zijn vriendin had deze voor hem besteld als verassing. Tom bekijkt ondertussen de collectie van Harr.

De gebroeders T. proberen Jorgen te overtuigen dat er meer is dan Panerai alleen… Hij geloofde ze uiteindelijk toch niet :smiley: hoewel hij er even later wel met 6 Fortissen van door gaat!

Christiaan van der Klaauw was er ook (3x). Na de foto even de twijfel… Welk was nou van mij? :smiley:

De twee mannen van Fortis die na de uitreiking en verloting van de Pijnenburg giveaways napraten na met Huib. De Fortis Bank trouwens. John V was erg blij met zijn badlaken.

Ik vond de meeting erg gezellig, het aantal deelnemers (20-25?) ondanks het weer erg goed, de stemming was fantastisch en de horloges vaak adembenemend.

De limited tot slot is helemaal fantastisch geworden. We kregen er van Fortis nog een mooie pet bij en een certificaat van echtheid en limitering (slecht 25 stuks dat is echt gelimiteerd). De inzet van Geert T. en Martijn mogen in de totstandkoming van dit geheel niet ongenoemd blijven, zonder hen geen horloge.pagina.nl Limited Edition 2005 Fortis! Helemaal top jongens!

Heb je ook foto’s van de meeting en de horloges die daar waren? Plaats ze hier onder!

Helaas was ik pas om 20:30 thuis… Volgende keer ben ik er zeker bij, ziet er mooi uit daar.

Kon ook dankzij het weer niet komen.

Mvg Dennis.

Dat zag er gezellig uit, probeer er volgende keer zeker bij te zijn.

Hier nog wat fotos van mij.

de dugena van Henrik

de Twin-sixty van HarR

Een doos van Henrik, mooi vintage spul

Het nieuwe nederlandse merk Kiber, wat Martijn verkoopt.

De B24 van Fortis, die Martijn offiicieel dealer van is.

een squadron ltd

De scatola del tempo doos van Geert of Hein, met een deel van hun collectie

De Paul Picot van Hein T

Dus Aviator chrono van HarR

Dat waren ze weer. Geen echt goed fotolicht, dat blijkt wel uit de fotos.

Zo te zien ik heb veel gemist :(, door een uitgelopen prive gelegenheid kon ik niet aanwezig . Wacht op de volgende gelegenheid.
groet.

Yuen Tai

Afgelopen zaterdag was ff in de gelegenheid om langs te komen. Ik was er om 15.01. Er waren er toen slechts 2. Om 16.36 moest ik het pand weer verlaten, toen kwamen er nog steeds freaks binnen lopen. Helaas geen foto’s gemaakt. Ik was onder de indruk van al het moois, je word er wel hebberig van.

Het was n meeting op niveau, op de 21 etage!

Leuk om mensen te ontmoeten die achter n naam schuil gaan. Je gaat je toch n beeld vormen. Hierbij n foto van mister Tony

Was een hele leuke meeting! Fantastische locatie! Zal vanavond wat foto’s plaatsen.
En de Fortis zal de komende weken m’n linkerpols sieren.

Gr. Patrick

Nog wat foto’s:




wat voor horloge heeft die jonge met donkere trui aan om zijn rechter pols die met lederen band

alvast bedankt

Zag er leuk en gezellig uit, zou er graag bij geweest zijn maar wat een afstand.
En moest werken ook.
Waarom eens geen treffen organiseren in Utrecht als er een Rikketikbeurs is, dan is de afstand al gemaakt en kunnen direct de aanwinsten getoond worden, nog voor ze hier op het prikbord komen :D.

Dirkos Schreef:

wat voor horloge heeft die jonge met donkere trui
aan om zijn rechter pols die met lederen band

alvast bedankt

Dat ben ik, met een Meistersinger 1Z zwarte 43mm versie.

Is zeker een blijvertje, blijf ik een erg mooi horloge vinden met een duidelijk uiterlijk.

Hulde aan de organisatie. Wat een top locatie, zo blijf je goed op de hoogte.
Goeie club echte liefhebbers. Volgende x ben ik er zeker weer bij. Groet, Bernard

Misha ik heb je prive bericht gestuurd heb aantal vraagjes

gr dirk

Misha ik heb je prive bericht gestuurd heb aantal vraagjes

gr dirk

Dirkos Schreef:

Misha ik heb je prive bericht gestuurd heb aantal
vraagjes

gr dirk

PM terug.

Leuk te lezen dat het een erg geslaagde meeting was. Ik heb een leuk weekendje gehad in Dublin, maar wel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Bedankt voor het plaatsen van de foto’s. Leuk om weer een paar bekende gezichten te zien die er vorig jaar ook waren.

Wil ik vanaf deze plaatst ook alle trotse bezitters van de Ltd. 2005 feliciteren. De Fortis zal er in real life nog beter uitzien dan op de verschillende foto’s op dit forum. Proficiat!

Gerwin

Zo, ben eindelijk weer terug in het land. Was voor een klusje een paar dagen op ons kantoor in Duitsland. Kom ik daar de volgende ochtend binnen, is er ingebroken en alle PC’s gejat !!! Voor mij ( IT-er) dus werk aan de winkel en 's-avonds niet naar huis.

Back on topic:

't was ontzettend gezellig op de meeting en ook veel gelachen tijdens het eten bij de Chinees “aan de overkant”. We weten nu ook dat het een pré is als je niet rookt en drinkt om tot een indrukwekkende horloge collectie te komen :wink:

De accu van je camera opladen is trouwens ook een pré als je wat leuke foto’s wilt maken. :sunglasses: Tja voor mij dus alleen deze bijdrage.

Het moment suprème

Henrik, reik jij hier het horloge uit? Is je baard verdwenen :D?

Gerwin

Das Martijn, de Fortis dealer.
Henrik heeft zn baard nog hoor