Foto's nieuwe aanwinst

Heb vanochtend een topic geopend waarin ik aangaf een Martin Braun horloge te hebben gekocht. Ik wist echter niet zo goed hoe ik in mijn eigen geopende topic iets kon aanpassen vandaar even een nieuwe…De moderater mag de oude desgewenst verwijderen.

Geciteerd uit oude bericht:

Beste fanatics,

Enkele weken geleden opende ik een topic waarin ik vroeg of mensen bekend waren met de uurwerken van Martin Braun etc. etc.

Vorige week de twee horloges gereserveerd (zwarte en witte wijzerplaat). Gister richting Stuttgart gereden (luttele 525km heen en 525 terug). Ik vond het horloge op de website al mooi…in het echt was het een juweeeeeeeeeltje.

Ik viel als een blok voor de Grande Chrono S (witte wijzerplaat) en de deal was dan ook al vrij snel gesloten. Prima service, netjes het horloge 9 dagen gereserveerd gehouden en een hele mooie juwelier (Ralf Haffner). Alle papieren bijgesloten en een hele trotse ik.

Vanochtend na het stappen om de aankoop te vieren, om 6u gaan slapen en om 11u wakker geworden met (ik noem hem) Martin. Ik word doorgaands liever wakker met een vrouw maar voor dit uurwerk heb ik graag een uitzondering willen maken.

Heb foto’s gemaakt met mijn telefoon echter jullie snappen dat dit lelijke foto’s oplevert. Ik zal vandaag/ morgen even duidelijke foto’s maken.

Groetjes Jeroen

Bij deze de foto’s

Meer foto’s op verzoek…

Schitterende Chrono, Jeroen (tu) gefeliciteerd.
mooie leren band,ik zou der ook nog een donkerblauwe bij kopen.
doet me heel sterk aan een van der Gang denken,dus als je er minder dan 6000,- euro voor hebt betaald:)
is het volgens mij ook nog een hele goeie koop (tu)

Groet, André

Prachtig horloge…
Klassiek en toch modern vormgegeven.

Heel veel draagplezier gewenst…

gr,
Hans Mennink

Proficiat!

Gerwin

Goede keuze!! Heb je nog een fotootje van de zijkant??

Bedankt voor de positieve reacties dusvere.

Bij deze nog even een foto vd zijkant. Zal de achterkant van het uurwerk ook een keer fotograferen. Deze is open.

Groetjes Jeroen

Mooooooooooooi hoor
hij is ook wel vrij dik zo te zien,hou ik wel van.

Groet Peter

ps best wel mooie foto`s trouwens voor een mobieltje

Had inderdaad aantal foto’s gemaakt met mijn mobiele telefoon. Die waren echter verschrikkelijk lelijk vandaar dat ik vandaag de digi spiegelreflex even erbij heb gehaald.

Groetjes

Errug mooi! Als ik het goed zie heeft ie geblauwde wijzers toch?? Vind ik altijd erg mooi icm een witte wijzerplaat! Gefeliciteerd!

Floris

Ik heb het eerste draadje even gemist maar ik moet zeggen dat ik het een erg mooi horloge vind. Zoals al eerder gezegd, klassiek en toch modern. Prima klok die in alle situaties goed te dragen is! Heel veel plezier ermee!
Wat zijn de afmetingen precies?

Yepp, hele mooie klok, Martin zie je hier niet zo vaak / nooit voorbij komen.

Minpunt de kroon past mijn inziens niet zo goed bij de klok

Gefeliciteerd!

Martin Braun heeft hiermee toch wel een eigenstijl zou ik zo zeggen.

Veel plezier ervan, Jetebo.

proficiat en veel draagplezier van dit horloge. Leuk dat je hem bij die juwelier gekocht ik heb die zaak al een tijdje bij mijn favorieten staan. Moet een indrukwekkende winkel zijn als je zijn aanbod ziet.

MVGR
Tiny

gefeliciteerd, met dit prachtig horloge.
als je het horloge beu bent meld ik me al voor eventuele overname.

Gefeliciteerd Jeroen, een erg mooi horloge. Dat is een trip van ruim 1000 km zeker waard!
Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.

Prachtig Jeroen; ze hebben inderdaad een heel eigen smoel, die Martin Brauns. Ik vind ze wel wat hebben en ze zijn in ieder geval heel herkenbaar.

Veel plezier ermee!

Prachtig Jeroen; ze hebben inderdaad een heel eigen smoel, die Martin Brauns. Ik vind ze wel wat hebben en ze zijn in ieder geval heel herkenbaar.

Veel plezier ermee!

Prachtig Jeroen; ze hebben inderdaad een heel eigen smoel, die Martin Brauns. Ik vind ze wel wat hebben en ze zijn in ieder geval heel herkenbaar.

Veel plezier ermee!

Fraaie klok. Veel (draag)plezier!!

Gr. Patrick

Bedankt voor de leuke reacties (dusverre). Ben er zelf ook nog steeds apetrots op! Hoop leuke reacties gehad uit mijn omgeving. Nu even weer rustig aan met de centen. Als student zijnde zou je denken dat je, je prioriteiten ergens anders legt. Ik ben er echter van overtuigd dat ik een hele mooie investering heb gedaan waar ik erg lang van ga genieten. Dat was me nu gewoon even iets meer waard.

Reacties van bekenden en vrienden waren al positief en de leuke reacties hier maken de aankoop nog geslaagder ondanks het feit dat ik de persoon ben die hem ga dragen.
Juwelier was zoals al werd opgemerkt erg mooi. Vriendelijke mensen en vooralsnog prima service.

Martijn helaas, dit horloge ben ik morgen niet beu, volgend jaar niet en ik ben tevens bang er de rest van mijn nog lange leven heel veel plezier van te hebben.

Groetjes Jeroen

ps iemand tips als het gaat om informatieve en amuserende tijdschriften mbt horloges?