Foto's prototype nieuwe Christopher Ward chronograaf

Ik heb wat foto’s van het prototype van de nieuwe CW chronograaf weten te bemachtigen: voor wie geinteresseerd is:

Prototype CW chronograaf
http://christopherward.nl.eu.org/viewtopic.php?t=19

En degene die voor de nieuwe CW-serie de naam verzint die CW daadwerkelijk gaat gebruiken krijgt de chronograaf gratis!

Ik vind Nemesis wel een leuke naam.

hhmmmmmmmmmmmm …zwart…

Gevoelig voor krassen, de band binnenin is niet zwart.
De kleine wijzer te grof tov de grote wijzer. Op de wijzerplaat staat Swiss movement, en het is n quartz… toch, correct me if i’am wrong.

Ik weet nog niet wat er helemaal van moet vinden. Gaat in ieder geval niet op de wishlist.

naam: MAX

Ik vind het wel wat hebben.
En zo mag hij van mij gaan heten : WAR(D)LORD.

Ad

Ik vind hem een beetje gewoontjes, bijna Pulsar achtig.

Hans,

Volgens mij is hij gelijk aan het bestaande malvern model alleen de kleur is veranderd.

zie
http://www.christopherward.co.uk/chronographFace.aspx

black and ugly, lijkt me een perfecte naam!

Wat een negativiteit mensen.
Vergeet niet dat dit een prototype is, en dat er nog heel veel veranderd kan worden.
Ach, en voor die 99 pond ziet hij er toch niet zo verkeerd uit.

Ik vind het wel aardig maar niet super bijzonder. Een beetje Seiko-achtig met die kast-band aansluiting en ,wat al gezegd is door Tony, jammer dat de band tussen de schakels in gewoon blank is. Dat is zelfs voor 99 pond een goedkope uitstraling.

En de naam? Black Viper Chrono??

Dat stalen er tussen komt volgens mij omdat het puur het prototype is.

Highstreet jij had toch ook een inkoopactie opgezet voor die Christopher Ward klokkies,zijn die modellen nog te bestellen,en zo ja waar dan ,ik vind het ook wel een mooi klokje,wie is die Christopher Ward eigenlijk,of stel ik nu een hele stomme vraag?

Kijk maar eens op www.christopherward.co.uk, daar kun je ze bestellen, en als je b.v op www.timezone.com zoekt op christopher ward kom je daar een paar verhitte discussies tegen, best amusant… :slight_smile:

ok bedankt,ga ik lekker even meelezen daar !

@ tony
Swiss movement kan ook een quartz zijn. swiss betekent niet automatisch dat het een mechanisch uurwerk is.

Mvg Dennis.

ja ik wil er ook wel 1 ik vind het echt een mooi horloge ,hoeveel mensen van dit forum hebben er 1?

Worden alle horloges uit die nieuwe serie zwart?

Ik gok op "Mamba"
Hij ziet er idd niet veel anders uit dan de al bestaande chronograaf

Frans

CW is van plan een “zwarte” serie te introduceren, maar dat is slechts een onderdeel van de nieuwe horloges die uit gaan komen, er zullen dus niet alleen zwarte horloges verschijnen dit jaar.

nee hij komt in maart met 5 nieuwe horloge’s heb ik begrepen ?

@ Dennis
Swiss movement kan ook een quartz zijn. swiss betekent niet automatisch dat het een mechanisch uurwerk is.

Ik dacht automatisch, bewegen, movement, automatisch, swiss, wist ik veel.

Ja dat is mijn onnozel- en onbekentheid. Ik zit nog in de 1e klas voor klokkies.
Ik heb net wel n plakketje gekregen in mijn schrift.