Foto's santos

Het heeft even geduurd maar zoals beloofd ( aan gershwin) een paar foto’s van de santos 100 chrono.
Het is de eerste keer dat ik foto’s van een horloge maak dus alvast mijn verontschuldigingen voor de kwaliteit.


dit pinnetje is om de datum te verstellen, had ik nog niet eerder van gehoord/gezien.

Bedankt Ray. Ik blijf dit een heel mooi horloge vinden. Ook van zo dichtbij en om de pols. Bedankt voor de moeite en de attentie dat je hier nog aan hebt gedacht.

Gerwin

(wijziging betrof 2 spelfouten)

Mooi hoor! Een vierkant horloge moet er toch ook maar eens komen. Is toch wel erg leuk.

Fraaie klok, en wat betreft de foto’s, je bent al verder gevorderd dan menig ander :smiley:

Ruud

Mooie foto’s…
Heel erg classy horloge. Zo te zien is band van rubber? Verwacht je toch niet zo snel bij een merk als Cartier, het misstaat zeker niet.

Veel draagplezier,
Hans Mennink

mooie klok , staat ook nog steeds op mijn lijstje , al denk ik dat ik hem dan zonder chrono neem , en dan staal/ goud .

ps: dit is toch wel gewoon een leren band ?

Dit is een lederen band.

De gewone heb ik hiervoor gehad, ik kon er niet zo goed aan wennen als ik hem weer eens om had nadat ik een tijdje een ander horloge had gedragen.
Ik vond hem iets te iel overkomen in vergelijking met mijn Panerai gmt of U-boat bijvoorbeeld.
De chrono is weer net iets groter en dikker.