Hallo, hierbij de foto’s van het horloge. Ik hoop dat het me lukt ze te versturen. Het gaat om het zelf schoonmaken ervan, hoe en wat en waarmee. De kosten rijzen de pan uit bij de horlogewinkel ( 169 euro), kosten aankoop horloge : 80 euro.
Ik hoop dat degene die reageerde op mijn oproep mij hiermee verder kan adviseren. Aangezien het horloge pas anderhalf jaar oud is, wil ik graag proberen hem zelf schoon te maken. Alvast bedankt voor de reactie!
Hallo, hierbij de foto’s van het horloge. Ik hoop
dat het me lukt ze te versturen. Het gaat om het
zelf schoonmaken ervan, hoe en wat en waarmee. De
kosten rijzen de pan uit bij de horlogewinkel (
169 euro), kosten aankoop horloge : 80 euro.
Ik hoop dat degene die reageerde op mijn oproep
mij hiermee verder kan adviseren. Aangezien het
horloge pas anderhalf jaar oud is, wil ik graag
proberen hem zelf schoon te maken. Alvast bedankt
voor de reactie!
Alma
Foto´s zijn niet gelukt…
Wat bedoel je met schoonmaken… ik vermoed een beurt. Als dat zo is en je hebt het nog nooit gedaan dan zou ik er niet aan beginnen. Zeker niet als het eenmalig is, want enkel de materialen die je nodig hebt (in de veronderstelling dat je nog niks hebt) kosten je al genoeg.
169 voor een beurtje is overigens aan de dure kant, ben je wel langs een horlogemaker geweest ipv een juwelier. Voor max 120. zou het toch wel moeten kunnen ( er van uigaand dat het een standaard uurwerk is welke idd een standaard beurt nodig heeft).
Enfin, een hoop aannames… Wellicht handig om even duidelijk aan te geven wat het probleem is met het horloge en waarom deze moet worden schoongemaakt.
Zichtbaar maken van je foto (uploaden)
Er zijn diverse programma´s die je kunnen helpen om je foto te plaatsen op internet. Zoek zelf naar een geschikte mbv google. Voor tijdelijke dingen zoals dit spelleteje gebruik ik zelf Imageshack.com
Als het goed is hoef ik dit niet uitgebreid te omschrijven. Na het uploaden krijg je diverse links. Zoek even naar de ´directe link´. In dit geval www.imagshackblablablabla.jpg. Deze link kopieer je in je bericht op het forum en zet hem tussen onderstaande tags: