Best leuk. Ik hoop rond de €400,-, want dan zal ik er zeker eentje kopen. Als hij nog in een groene, zwarte en blauwe versie uitkomt wordt het helemaal perfekt.
Beetje een onproffesionele foto met die vingerafdrukken erop
Verder vind ik hem niet erg bijzonder, ieder zijn smaak!
Toch geen last van ut Bukkumsyndroom…sorry kon het even niet laten.>X
Weet niet wat het is de laatste tijd maar krijg het gevoel dat er meerdere met het verkeerde beentje uit bed zijn gestapt of dat ze last hebben van een maandelijks probleempje…
Ieder z,n mening hoor maar krijg het gevoel dat sommige als een Olifant door een porseleinen kast heen denderen…>X
Bigrosa Schreef:
Toch geen last van ut Bukkumsyndroom…sorry kon
het even niet laten.>X
Weet niet wat het is de laatste tijd maar krijg
het gevoel dat er meerdere met het verkeerde
beentje uit bed zijn gestapt of dat ze last hebben
van een maandelijks probleempje…Ieder z,n mening hoor maar krijg het gevoel dat
sommige als een Olifant door een porseleinen kast
heen denderen…>X
+1!
Maar weer on-topic.
Deze productie foto’s heb ik vorig jaar van Gunther gestuurd gekregen. Mocht ze niet van hem openbaar maken. Maar zeker een mooie klok met die mesh band en saffierbezel.
Of deze in mijn kast komt… geen idee, want zoek meer een dress watch voor mezelf.
Waar staat deze op Steinharts site?
Hij staat niet op de site, de foto heb ik van WUS.
Een beetje een mix tussen de Ocean One, en de Triton.
Weet niet of ik hem mooi vind of niet, wil eerst even wat betere foto’s zien.
Hij heeft in ieder geval een eigen look.
Ik heb waarschijnlijk a.s. dinsdag een ruil voor de Steinhart Ocean 44 GMT black.
Deze heeft ook een bezel van saffierglas. Ik ben erg benieuwd hoe het bevalt
Dan heb je, als je het mij vraagt, een voordelige ruil als je de Boschett inruilt. De Ocean vind ik gewoonweg veel mooier dan die CD.
Bosnialove Schreef:
Dan heb je, als je het mij vraagt, een voordelige
ruil als je de Boschett inruilt. De Ocean vind ik
gewoonweg veel mooier dan die CD.
Ze zijn wel ongeveer hetzelfde waard. Ik vind de Boschett nog steeds geweldig, maar aangezien ik bijna altijd overhemden draag, en hij daar simpelweg niet onder past doe ik hem weg. Ben benieuwd naar de Ocean 44. Zocht een dresswatch, maar de Steinhart is voor mij een perfect alternatief. Als de ruil allemaal goed verloopt zal ik uiteraard wat foto’s plaatsen (tu)
[i]"Completely original design, nothing off the shelf except the movement … but I’m sure some will try hard to find similarities to existing watch models.
The design is very versatile regarding color options. Besides this blue one, there will also be a conservative colorless version with white instead of blue in the first run. Should the O2 be successful, many variants are bound to follow."[/i]
Oeh, witte kleuren in plaats van het lichtblauw-achtige zoals op de foto. Van witte accenten met ‘tandrelïef’ (kroon en bezel) ben ik zo verkocht.
Ik ben benieuwd.
JTrapman Schreef:
Weet niet of ik hem mooi vind of niet, wil eerst
even wat betere foto’s zien.
Hij heeft in ieder geval een eigen look.
Ben ook benieuwd naar nieuwe foto’s.
Bigrosa Schreef:
Toch geen last van ut Bukkumsyndroom…sorry kon
het even niet laten.>X
beentje uit bed zijn gestapt of dat ze last hebben
sommige als een Olifant door een porseleinen kast
heen denderen…>X
Sorry maar ik dacht dat dit teasers zijn van Steinhart zelf, mij vallen dat soort dingen dan gelijk op. Verder zeg ik niets over andere modellen van Steinhart maar gewoon dat deze mij niet aanspreekt.
BreitlingBerend Schreef:
Bigrosa Schreef:
Toch geen last van ut Bukkumsyndroom…sorry
kon
het even niet laten.>X
beentje uit bed zijn gestapt of dat ze last
hebben
sommige als een Olifant door een porseleinen
kast
heen denderen…>XSorry maar ik dacht dat dit teasers zijn van
Steinhart zelf, mij vallen dat soort dingen dan
gelijk op. Verder zeg ik niets over andere
modellen van Steinhart maar gewoon dat deze mij
niet aanspreekt.
Hoi,
Maak maar gekheid en het is zeker niet de bedoeling van mij om op de man te spelen hoor, no hard feelings hoor! en tuurlijk mag je je mening geven. We moeten wel ergens tegen kunnen hoor.Ben zelf een liefhebber van Steinhart, heb ook de nav b uhr. en ben er zeer content mee!(tu) en prijstechnisch gezien een topper!
Vind Steinhart over het algemeen ook veel horloge voor het geld.
Ik trek het me ook niet aan als op de man spelen maar soms komt je mening anders over dan wat je werkelijk bedoeld, dit door het moeilijke interpeteren van emoties in een stukje tekst.
Wat ik overigens wel positief vind is dat dit model een geheel eigen ontwerp is en geen ‘hommage’.
heb je een link voor mij? in welke kleuren komen
ze uit trouwens?
Ik heb daarover op WUS een topic gestart en zo kwamen de plaatjes en info binnen.
http://forums.watchuseek.com/f275/any-news-about-ocean-2-a-545230-post3988478.html
Hij komt in deze kleur, een iemand die relaties met SH heeft zei dat hij ook met witte kleuren komt. Als het model succesvol blijkt dan zullen uiteraard meer kleuren volgen, volgens hem.
"I had sent an email to Gunther yesterday asking about buying the butterfly clasp and also asked about the Ocean 2 and he said it should be out by the end of July… "
Bosnialove Schreef:
"I had sent an email to Gunther yesterday asking
about buying the butterfly clasp and also asked
about the Ocean 2 and he said it should be out by
the end of July… "
Ben wel benieuwd naar wat betere foto’s. Zeker ook als ze met meerdere kleuren komen.
Fraaie klok! Ik zie de bestellingen graag tegemoet
Iemand hier al iets meer over opgevangen? Naar mijn mening is het nu toch wel eind juli…
Groeten,
Dimitri