Foto's van mijn horloge collectie

Hoi Horloge liefhebbers,

Na mijn voorstel rondje vorig jaar (nog bedankt voor de leuke reacties) werd er gevraagd om meer foto’s van mijn huidige collectie te laten zien.

Ik heb snel even wristshots gemaakt (met mijn BlackBerry) van mijn belangrijkste horloges in volgorde van aanschaf.

Het is allemaal begonnen met de aanschaf van mijn eerste horloge op onze huwelijksreis, een Seiko Chronograph. Destijds (18 jaar geleden) een fors horloge maar in deze tijd oogt hij wat kleiner.

Daarna een aantal Festina’s aangeschaft, meestal als vakantie horloge:

Iets later mijn eerste Swatch en het begint al op te vallen dat ik de Chronograph style erg mooi vind :wink:

Meestal zat er een paar jaar tussen de aanschaf van de verschillende horloges maar de laatste jaren heb ik steeds minder geduld. Enkele jaren terug de TW Steel horloge aangeschaft met de kroon nog aan de linkse kant (de eerste serie) Ik geloof dat ze na een juridisch proces met U-Boat de kroon alleen nog meer rechts mochten maken (collector’s item?)

Eind 2009 de Nautica aangeschaft

en kort daarna de Maurice Lacroix, de mooiste en fijnste horloge tot nu toe.

Een net voor afgelopen vakantie nog even een leuke vakantie horloge gekocht (heel raar maar tijdens de vakante krijg ik altijd zin om een vakantie horloge aan te schaffen). Ook een Swatch.

En eind 2010 mijn laatste aanwinst de Tissot T-Touch II

Ik hoop dat jullie een beetje en indruk hebben gekregen van mij huidige collectie.

Trompeteur

Leuke en gevarieerde collectie heb je daar! Ik vind vooral die tweede swatch mooi!

leuke collectie ! Nu op naar het eerste mechanische horloge. Of heb je zelf liever quartz horloges ?

Hoi Master-Fan,

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb tot nu toe meer op de buitenkant gelet. Als het een beetje mee zit dan komt er dit jaar nog de eerste automaat.

Leuke afwisselende collectie hoor. (tu)

Zo te zien genoeg keuze! Leuke afwisselende collectie.

leuke collectie die TW-steel is helemaal apart.