Een tijd geleden heb ik mijn horloges al een keer laten zien, maar volgens mij heb ik er daar nog één van over en dat is mijn breitling. De tissot’s die ik had zijn verkocht, dus ik dacht laat ik maar eens een paar foto’s maken van mijn huidige horloges, misschien vinden jullie dat leuk. (wel met iphone, dus niet geweldig)
Er komen een hoop mooie collecties voorbij en daar kan ik in de verste verte niet aan tippen, maar ik ben er blij mee.
Helaas doet het virus me wel weer kijken naar een andere, maar dat is ook weer het leuke van het geheel.
Hopelijk vinden jullie het wat en zo niet is dat natuurlijk ook helemaal goed
Fortis B-42 chrono. Altijd al een mooi horloge gevonden, draagt super en sinds paar maanden in mijn bezit:
Tag heuer Laptimer Calibre S, bijzonder uurwerk van binnen, eeuwige kalender en datum geeft hij aan door linksonder en rechtsonder te combineren.
Oris Carlos Coste, dikke duiker die in het echt helemaal geweldig is:
Breitling Skyland Avenger, al een tijd in bezit maar vind het super:
Omega Speedmaster saffier en zichtbodem, klassieker en blijf het bijzonder vinden er naar te kijken:
Er komen een hoop mooie collecties voorbij en daar
kan ik in de verste verte niet aan tippen, maar ik
ben er blij mee.
Nou, dit is een schoolvoorbeeld van een understatement:)
Mijn verzameling Russisch schroot kan hiér niet aan tippen hoor.
Maar dat vind ik helemaal niet erg, ik geniet alleen al van het kijken!
Vooral de Fortis vind ik erg fraai, en natuurlijk de Omega’s:~
Bedankt voor het posten(tu)
Pracht collectie, ik heb de Oris aan je pols mogen aanschouwen en zelf even omgehad. Werkelijk een super horloge net als de “rest” van de collectie (tu)
Gefeliciteerd hiermee!!