Foto's vd KIBER vd prijsvraag horlogeforum.nl

Een mooie aktie op het horlogeforum.nl. Win n cap en n horloge van KIBER. Nou wie wil dit niet, zo’n cap………

Dus mee gedaan en tot mijn grote verbazing was ik de gelukkige winnaar. Vandaag is het gebracht. Wow wat n doos. Het horloge zit verpakt in n grijze kartonen doos.
De kast is van mat staal incl. de lugs. Het glas is gelijk aan de kast en vlak, steekt niet boven de kast uit, mooi. De zwarte soepele lerenband voelt lekker aan, en is in verhouding met de kast. De kast is wel groot met zijn 48mm, maar ken net op mijn pols. De wijzerplaatrand loopt mooi schuin af.
De wijzers zijn echte glow in de dark, jemig je kunt de zaterdagkrant er makkelijk mee lezen. De cijfers geven minder licht.

De specs van het horloge KIBER 6010/1026
Movement - handopwinder
Kast – stainless steel
Kasthoogte 14mm
Kast doorsnee – 48mm
Uurwerk – eta unitas 6497
Achterzijde – gesloten
Bandmaat – 24mm
Glas – mineraal
Band – leder
Adviesprijs 395,- e

Nogmaals dank aan: KIBER, en Henrik van Horlogeforum.nl

Mooie foto’s van een mooi horloge. Je hebt er echt werk van gemaakt om een goede foto te maken. Nu maar hopen dat Kiber meer van deze acties gaat doen…

mischien een stomme vraag, ,maar houd je 'm?

Marz Schreef:

mischien een stomme vraag, ,maar houd je 'm?

… euhhhhhhh … ja… vanwaar die vraag?

Nou ja kon zijn dat het model je echt niet aanstond bijvoorbeeld, je kon tenslotte niet kiezen…
Geloof dat als ik 'm na ontvangst toch niet mooi had gevonden, ik verkoop en herinvestering in iets van het verlanglijstje wel had overwogen…

iig veel plezier ermee, altijd leuk zo’n wedstrijd :slight_smile:

Marz Schreef:

Nou ja kon zijn dat het model je echt niet
aanstond bijvoorbeeld, je kon tenslotte niet
kiezen…
Geloof dat als ik 'm na ontvangst toch niet mooi
had gevonden, ik verkoop en herinvestering in iets
van het verlanglijstje wel had overwogen…

iig veel plezier ermee, altijd leuk zo’n wedstrijd

Nou het is niet n klok die op de wishlist staat / stond.
Dan gaat die de verkoop in, mag je blij zijn als je 150e vang,
en daar heb ik helaas geen horloge voor vd wishlist. Die zijn n ietsje duurder.

Tony ziet er goed uit (jouw foto’s doen hem ook zeker goed), ga je veel plezier van hebben! (tu)

You lucky SOB!
Het is je gegund, mooie foto’s trouwens.
Jammer dat ik 'm niet had, had graag een Unitas uurwerk gewonnen.
Veel geluk ermee.

Fraaie foto’s van een prachtige cap, geniet ervan :smiley:

Ruud

hoi tony,

zeer mooie foto’s , en wrijf het er maar in … :smiley:

Gefliciteerd Tony! En “Hendrik van het Horlogeplatform” moet waarschijnlijk “Henrik van Horlogeforum.nl” zijn :smiley:

Henrik Schreef:

Gefliciteerd Tony! En “Hendrik van het
Horlogeplatform” moet waarschijnlijk “Henrik van
Horlogeforum.nl” zijn

Klopt dit zag ik later ook, kon alleen de knop wijzig dit bericht niet (meer) vinden.

Raar, in dit bericht staat wel de knop wijzig dit bericht, in het 1e bericht zie ik het niet staan.

Mooie foto’s inderdaad (en blijkbaar is het bij jou al echt lente). Krijgen we ook eens een polskiek te zien? Met de kleppenpet uiteraard!

Met zulke leuke foto’s van zo’n mooie klok krijg ik zin om te zingen: "het is altijd lente…"
enfin; van harte gefeliciteerd

Je kunt je bericht tot één uur na het schrijven aanpassen. Ik zal het wel even voor je doen :smiley:

Mijn dank voor alle belangstelling.

Het is n mooi klok met n beschadiging, oja, ja, op de kastrand zit n beschadiging. Contact opgenomen met Kiber en kan het horloge omruilen. De beschadging is ook te zien op de foto’s bij cijfer 10.

Vervelend nou…

Je hebt overigens een PB van me.

[quote=“Tony”]Vanavond ga ik langs bij KIBER NL in Rijswijk om het horloge om te ruilen. Nu heb ik om hun site n ander horloge gezien die meer mijn voorkeur zou hebben. Het klokkie kost wel ff 300e meer.

Moeilijk keuzes maken, ik weet het nog niet. Het betreft dit klokkie…

Specs:
MOVEMENT / CALIBER - ETA VALJOUX 7750
CASE / CASEBACK - STAINLESS STEEL
DIALCOLOUR - MINERAL / PUSHCROWN
Functions: hours, minutes, small seconds, date, chronograph, self winding.
Measurements: Ø 48mm, height 16mm.
Weight: 121gr.
WATER RESISTANCEGLASS / CROWNBAND BUCKLE5ATM 50m

Specs - foto vd KIBER site
www.kiber.nl[/quote]

Naar aanleiding van dit verhaal ben ik vanavond bij Richard / Kiber geweest. N liefhebber 1e klas die buiten gewoonvriendelijk is.
Als eerste ging het over de beschadiging hoe deze op het horloge heeft kunnen komen. Ik heb werkelijk geen idee. Het horloge word meerdere malen gecontroleerd voor het de verkoop in gaat.
Maar het was verder geen probleem. Zoals ik hier boven al heb aangeven vind ik n ander horloge uit de KIBER serie mooier. Kijk de 1 win je en daar ben je dan blij mee, maar zou niet mijn 1e keus zijn.

Het is mogelijk om met bij betaling n ander horloge te kiezen. Kijken en vergelijken en na ampele overwegingen heb ik dit dus gedaan.
Helaas voor mij was het horloge reeds besteld door n client. Maar binnen enkele weken komt er n nieuwe serie binnen.
Dus ik moet nog even geduld hebben.

Richard is ook leverancier van: Sothis hologes. Mooi maar dit gaat ff boven mijn begroting.
http://www.sothis-fine-watches.de/

Dus afwachten dus… op de KIBER

Vandaag, pas in de gelegenheid om bij KIBER langs te gaan.

Ik wist het nog steeds niet, welk model ik zou kiezen.
Ik heb toch gekozen voor het model welke ik heb gewonnen met de prijsvraag. Het andere model is toch 300e duurder.
En na n aantal weken weer het weerzien met de KIBER is het toch n prachtige klok.
Misschien dat ik het bandje verwissel met n zwarte gaatjes band.

Heeft iemand enig idee waar je zo bandje kunt krijgen / kopen?

Bij het horloge kreeg ik weer n cap van KIBER, ik heb er nu 2.
Hierbij wil ik de 2e cap gratis weggeven, wie heeft er belangstelling voor?
GRATIS af te halen of tegen bezorgkosten te verzenden, WIE?

Al met al n mooie service van KIBER.
Deze is het dus geworden of gebleven >

Doe mij die cap maar!