πŸ”’πŸ”’πŸ”’ Foto's worden niet juist geplaatst. πŸ”’πŸ”’πŸ”’

Goedemorgen forummers,

Bij sommige van jullie zie ik wel eens dat een foto niet lekker doorkomt.
Je ziet hem dan maar voor de helft en je moet klikken voor het hele plaatje.
Dit vind ik zelf erg irritant en bekijk daardoor dat soort foto’s minder vaak.
Tot mijn ergernis heb ik daar sinds gisteren ook ineens last van. Geen idee hoe dat ineens komt maar ik baal ervan.
Iemand een idee? Ik lees alleen maar op de telefoon en maak daar ook mijn foto’s mee.
Hier een voorbeeldje:

Ja hoor, nu doet ie het ineens wel :thinking: Anyway, de vraag blijft: hoe komt het dat sommige foto’s niet in één keer volledig getoond worden?

Dit bedoel ik dus :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

1 like

Thanks! Kan me dat topic herinneren. Ging dat niet over scherpte? Ik bedoel dat ie niet helemaal volledig getoond wordt.

Edit: heb er ééntje bijgeplaatst in de eerste post.

Laat maar guys, ben er al uit denk ik. Die foto’s zijn genomen in de, hoe heet dat ook alweer, verticale stand i.p.v. dwars.
Kan dicht wat mij betreft.

Bizarre fotoverhouding, het is zelfs langer dan 2:1, standaard op nieuwe telefoons?

Ergens tussen 4:3 en 2:1 wordt door het systeem van hf blijkbaar een grens gesteld en wordt maar een deel van de foto getoond.

4 likes

Zoiets zal het zijn ja. Heb de foto’s verticaal genomen i.p.v. m’n telefoon horizontaal te houden.
What whas I thinking? :smirk:

Dat dus. :wink:

2 likes

Gaat inderdaad om de verhouding, camera van je telefoon op 16:9 of 3:4 instellen, dan is het probleem opgelost.

2 likes