Fotoverslag Baselworld 2015

Goedemorgen horlogefreaks,

Hans en ik zijn net terug uit Basel. Het was een unieke en intensieve ervaring. Hieronder kort een fotoverslag met soms een korte toelichting. Fijne zondag iedereen!

Excuses voor de grote snapshots :wink:

We gingen met de trein en stapten op in Arnhem

Na een korte nacht kwamen we eindelijk rond 08.00u aan op Basel SBB (na circa 9/10 uur)

Vlug een ontbijtje en toen was het zover

Enkele vertegenwoordigde merken:

Veel horloges, soms mooi, soms niet. Wat willekeurige foto’s:

Naast horloges, ook leuke entourage:

Toen het laatste biertje op was

Moesten we weer op de trein met enkele mooie boeken op zak

Ziet er goed uit(tu)
Lijkt me wel eens een beleving.
“Zum braunen mutz” :smiley:

Gaaf hoor! Ziet er uit als een pittige doch leuke trip.

Ik vond eigenlijk een dag te kort. Kon alles alleen vluchtig bekijken. Dan had je nog de kleine zalen en gebouwtje.

Leuk hoor. Goed genoten zo te zien.

marnix.moed Schreef:

Gaaf hoor! Ziet er uit als een pittige doch leuke
trip.

Ik vond eigenlijk een dag te kort. Kon alles
alleen vluchtig bekijken. Dan had je nog de kleine
zalen en gebouwtje.

Een dag is leuk en voldoende in mijn ogen. We hoefden niet alle merken te zien (sommige spreken ons beide absoluut niet aan) en doordat we een selectie hadden gemaakt was het ruim voldoende. Het ging ons om de algemene ervaring en die was goed :slight_smile:

Nice! Morgen mag ik ook :slight_smile:

Leuk om te zien. Ik ga morgen ook even heen en weer. Ik ben erg benieuwd !

Leuk mannen! Wellicht dat ik er volgend jaar ook zit met enkele Haagse vrienden :wink:

5 jaar geleden voor het laatst geweest. Volgend jaar moet het toch weer eens lukken om daar naartoe te gaan. Blijft prachtig om de foto’s te zien.

Teunan87 Schreef:

Een dag is leuk en voldoende in mijn ogen. We
hoefden niet alle merken te zien (sommige spreken
ons beide absoluut niet aan) en doordat we een
selectie hadden gemaakt was het ruim voldoende.
Het ging ons om de algemene ervaring en die was
goed :slight_smile:

Kan t me voorstellen. Maar ik heb de neiging om alles te willen zien. Als ik overal ook nog es mag passen enzo, dan heb ik aan n week niet eens voldoende :+
‘Gelukkig’ maar dat t bij de grote merken alleen maar bij window shopping blijft. Bij de kleinere merken bestaat er soms wel de mogelijkheid om n horloge in de handen te houden.

Misschien is eens in de vijf jaar wel een goede modus. Ik hoef er namelijk niet persé elk jaar naar toe :slight_smile: Er zijn wat primeurs, maar ook veel wat ik al kende van lokale shops en het internet.

Teunan87 Schreef:

Misschien is eens in de vijf jaar wel een goede
modus. Ik hoef er namelijk niet persé elk jaar
naar toe :slight_smile: Er zijn wat primeurs, maar ook veel
wat ik al kende van lokale shops en het internet.

Voor zakelijk zou t misschien nuttig kunnen zijn, maar als consument lijkt me jaarlijks ook te vaak. Dan verdwijnt t bijzondere v zo n bezoek/trip.

Echt top om daar geweest te zijn!! Thanks voor de korte foto impressie!!

Leuk! Dank voor deze impressie!
Had eigenlijk verwacht dit jaar ook te zullen gaan. Maar ja, misschien een volgende editie…

Zojuist tot de ontdekking gekomen dat ik Sinn helemaal niet heb gezien, weet iemand waar die stonden?
(Niet dat ik nu terug ga hoor, maar wellicht voor de volgende keer).

Was erg leuk om een keer mee te maken. Echt een gigantische beurs met een hoop snoepgoed in de etalages (waar je dus niet bij kunt jammer genoeg :().

Ik weet ook niet of een 2e dag zo interessant is. Kost je tenslotte weer 60 CHF (meerdaagse tickets zijn pas interessant bij minimaal 3 dagen) en de kleinere zalen zijn toch wel wat minder. De hallen 2.x ben ik maar heel erg snel doorheen gelopen.

Sinn stond in trouwens in 2.2. Was op zich wel een mooie stand.

Wel erg jammer dat Panerai niet aanwezig was. Ik dacht dat die er normaal gezien ook wel stonden.

sarsippius Schreef:

Was erg leuk om een keer mee te maken. Echt een
gigantische beurs met een hoop snoepgoed in de
etalages (waar je dus niet bij kunt jammer genoeg
:().

Ik weet ook niet of een 2e dag zo interessant is.
Kost je tenslotte weer 60 CHF (meerdaagse tickets
zijn pas interessant bij minimaal 3 dagen) en de
kleinere zalen zijn toch wel wat minder. De hallen
2.x ben ik maar heel erg snel doorheen gelopen.

Sinn stond in trouwens in 2.2. Was op zich wel een
mooie stand.

Wel erg jammer dat Panerai niet aanwezig was. Ik
dacht dat die er normaal gezien ook wel stonden.

Dat Panerai er niet was verbaasde mij ook een beetje. Heeft wellicht meer met de SIHH?

Teunan87 Schreef:

Dat Panerai er niet was verbaasde mij ook een
beetje. Heeft wellicht meer met de SIHH?

Inderdaad. Die zitten samen met bijvoorbeeld IWC en Vacheron bij de SIHH. Daar kun je als consument helaas niet bij komen.