Fotoverslag HF meeting "East in West"

Hoi all,

Mooi verslag, dekt de lading goed.

Dank aan de organisatoren en de juweliers waar we zijn geweest. Ik sloot pas later aan en ben alleen bij van Willigen geweest, en was onder de indruk van de gastvrije ontvangst en de mooie horloges en verhalen die daar bij hoorden.

Hoofddoel en wat mij betreft het leukste onderdeel van de dag was het ontmoeten van gelijkgestemden. Heel aangenaam om kennis te maken met andere forumleden.

Groet Tecco

Helaas was het voor mij niet mogelijk de middag erbij te zijn dus sloot ik mij, samen met Giovani(Sprinter) aan in het restaurant waar we prima gegeten hebben.
Leuk om in de praatgroep van lotgenoten met deze ernstige ziekte over de problemen van nieuwe horloges en reacties van gezin en echtgenotes daarop te kunnen praten… :wink:

Jammer dat ik Wing helemaal niet heb kunnen zien. Ondanks zijn afwezigheid liep het gesmeerd verder onder de “leiding” van ad interim Ferry.

Leuk om aan zo’n meeting mee te doen en het smaakt naar meer.

Maarten

Het was een zeer geslaagde dag. Jammer dat Wing er niet bij kon zijn. Erg leuk om gelijkgestemden te ontmoeten. Bedankt en zeker voor herhaling vatbaar!

bedankt voor het verslag Ronald. Geeft een heel mooi beeld van hoe het was (tu)
Gezellige rondvaart met Aad en Pieter. Prachtige horloges gezien bij zééér gastvrije juweliers/horlogeliefhebbers. Lekkere borrel/eten. Leuke forumleden ontmoet. Moe maar voldaan (zo heet dat toch?) kwam ik heel laat weer thuis.
Iedereen dank voor zijn bijdrage aan een geslaagde dag!
Veel dank aan Wing! Je hebt er heel veel tijd in gestoken, dat had dit resultaat :~

Leuk om de foto’s terug te zien.

We hebben bij Steltman ook nog wat mooie exemplaren van Nomos mogen aanschouwen :slight_smile:

Was top geregeld en leuk om elkaar buiten dit forum te ontmoeten :slight_smile:
Zeker voor herhaling vatbaar.

Hebben jullie ook nog wat gekocht?

En ik mis een groepsshot met wat jullie zelf die dag om de pols hadden. Alstijd leuk om te zien wat men uit de doos heeft gepakt als je weet dat er eens met aandacht naar gekeken wordt :slight_smile:

Daar was ik ook wel benieuwd naar, welk horloge draag je naar een horlogemeeting?

Ik had die dag deze om…

in deze configuratie dus ook, met de dichte leren band… qua collectie had ik alles bij me, behalve de Swatch Access en de Instrument 1… want die is nog niet klaar…

Deze 2 om de polsen

In het doosje zat een selectie uit de verzameling 6138 chrono’s

met vriendelijke groet,

Aad

Deze om de pols :

En deze had ik nog extra meegenomen :

Groeten,
Sven

Geweldig mooi verslag van een TOP geregelde meeting !

Bedankt voor het delen.

Groet , Koos

Gaaf verslag! Mocht er een volgende keer komen meld ik me ook aan!

Ook ik heb een geweldige dag gehad,
Samen met Aad en Arno gezellig kunnen praten en diverse prachtige klokken bekeken.(tu)
Zondag de gehele dag alle goodies bekeken , wat een prachtig samengestelde tasjes.

Wing , nogmaals ook vanaf hier bedankt voor het prachtige initiatief(tu)

Pieter.

Erik11 Schreef:

Hebben jullie ook nog wat gekocht?

En ik mis een groepsshot met wat jullie zelf die
dag om de pols hadden. Alstijd leuk om te zien wat
men uit de doos heeft gepakt als je weet dat er
eens met aandacht naar gekeken wordt :slight_smile:

Ik droeg die dag mijn Tudor Pelagos (een van mijn 2 koppige collectie ;)):

Geweldig verslag :~ van zo te zien geweldige dag! Dat heeft die organisator toch maar weer mooi geregeld :D:P:+

Graag gedaan jongens. Ik vond het erg jammer dat ik er niet de hele dag bij kon zijn, maar fijn dat jullie van de meeting genoten hebben.

Erik11 Schreef:

wat jullie zelf die
dag om de pols hadden. Alstijd leuk om te zien wat
men uit de doos heeft gepakt als je weet dat er
eens met aandacht naar gekeken wordt :slight_smile:

Had die dag 4 klokjes bij me (met dank aan erikdegast)

Ik vind dit trouwens een leuk student project
http://www.mathiashintermann.com/115950/2513043/work/sistem-51-f

marnix.moed Schreef:

Geweldig verslag :~ van zo te zien geweldige dag!
Dat heeft die organisator toch maar weer mooi
geregeld :D:P:+

Graag gedaan jongens. Ik vond het erg jammer dat
ik er niet de hele dag bij kon zijn, maar fijn dat
jullie van de meeting genoten hebben.

Ik ben er niet bij geweest.

Maar zo terug te lezen heb je het grondig georganiseerd!(tu)

Petje af!:)-D

Count me in next time!

Groeten.

Noel.

Echt wat gemist dus… Mooi verslag van een mooie dag zo te zien. Kon er niet bij zijn maar heb in ieder geval in de spaanse zon de waterdichtheid van wat exemplaren kunnen testen. Ook leuk!

Wanneer en waar weer ? :wink:

tjonge jonge, als ik zo de plaatjes weer zie, heb ik n hoop leuke klokjes gemist die ik graag es had gezien.

ik hoorde via pb enzo dat er ook n groepsfoto van was op n draaitafel? dat lijkt me ook n hele leuke shot.

en heeft iemand nog iets elders geplaatst over onze meeting/bezoek aan o.a. van willegen? lijkt me ook leuk om dat te lezen.