Fotoverzoekje

Graag zou ik eens wat foto’s willen zien van horloge’s met zwarte wijzerplaat en bruine band. Lichtbruin, donkerbruin, cognac of chocokleur, dat maakt me niet uit.

Voor een horloge met zwarte plaat ben ik namelijk op zoek naar een mooie kleur band, zelf denk ik dat lichte band met donkere plaat wel mooi zal staan, maar ik sta dus open voor alle opties. Kortom; komt u maar met de foto’s!! :smiley:

*hoeven niet persé eigen foto’s te zijn btw! (tu)

Bij voorbaat dank

Ik heb deze foto gehaald van de ebay veiling van omegamania. Ik vind de combinatie van de zwarte speedmaster en de bruine band erg mooi.

Hallo Marijn,

kleurcombinatie is idd heel mooi, ook met dat witte stiksel, maakt het nog wat sportief. Alleen die double-ridged (heet dit zo) vind ik niet zo mooi. Gewoon liever plat!

Oke hier dan JW :

De bovenste band is van het merk Barington, zeer comfortabel.
De middelste van Hirsch een Lizard band.
De onderste van Sinn zelf.

Adriaan

Wat een mooie klokkies Peet…echt wel.

freakazooi Schreef:

Wat een mooie klokkies Peet…echt wel.

THX :slight_smile:

Hoe kan ik een foto toevoegen???

Rtfm: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

henrik, dat begrijp ik.

Ik heb een foto ik zie alleen niet waar ik hem kan toe voegen?.

Toppers staat ze goed die banden acour_jeroen (tu)

Omega Railmaster

Groeten Gradus

Bedankt allemaal. Gradus; dat bandje, is die origineel Omega of er zelf bij gekocht? Ziet er goed uit!

Lees de link nog een goed die Henrik heeft gestuurd, beter uitleggen zal niet gaan vrees ik.

Jaap-Wim,
het is het standaard-bruine-croco-met vouwsluitingbandje van Omega.
Groeten Gradus

Bedankt! Het horloge waarom het gaat is een Omega dus ik heb de foto opgeslagen. :wink:

stowa van de inkoopactie

Hee Jaap-Wim,

check eens de fotoos van U-boat. Die hebben een bruine band die richting oranje gaat. Ik houd die band zelf op mijn U-boat (met zwarte wijzerplaat dus), hoewel er ook een zwart bandje bij zit. Mooie combinatie in ieder geval, zwarte wijzerplaat met bruine band, hoewel het wel van het karakter van het horloge afhangt welke soort bruin (lichter bruin/oranje op mijn U boat, mijn Longines heeft een heel donkerbruine band, dat oogt wat klassieker)

succes,

Bas

wat een mooie band!