Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

De Zuidhollandse duinen.

16 likes

Ook ik was bezig met het streekgebonden thema, echter voor Hollands glorie kan de foto nog steeds :ghost:!
Het betreft naast Nederlands ook een Twents thema. Een Nederlandse (Almelose) country ster met een horloge uit Twente samen in de spotlights.

12 likes

Groot horloge wel!

1 like

Voor de herkenbaarheid…… en verdient ook aandacht :smiling_face:

1 like

Voor een Stout/Staudt had ik 'm toch graag op de opengeklapte centerfold van Tatjana Simic’s 12/1986 Playboy gezien. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Gewoon…DelfsBlauw.

11 likes

Voor een eigen gemaakte foto heb ik die editie niet (meer) in mijn bezit dus dat zou competitie vervalsing zijn :sweat_smile:

1 like

Nou knal er een Vostok op zou ik zeggen. En verras ons.

1 like

:rofl: schavuit.

1 like

Nederlands horlogemerk — uiteraard ter ziele gegaan, scheve grachtenpanden op palen, zoute drop in dezelfde kleur als het horlogebandje, voor een bakstenen muur en wat scherpte-diepte plus compositie voor de sfeer - nu jullie weer! :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

En voor de liefhebbers nog the making of

8 likes

Persoonlijk vind ik het vaak mooier als een foto vooral door de fotografie zelf ontstaat. Volgens mij wordt dat in deze wedstrijden meestal ook het meest gewaardeerd.

Maar als iemand denkt dat die met Photoshop echt iets moois kan maken, mag dat wel. Al moet het er wel een beetje visueel aantrekkelijk uitzien natuurlijk :slight_smile:

Van de basis ga ik er er wel van uit dat het gaat om een zelfgemaakte foto (met camera) welke wordt bewerkt.

3 likes