Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

Grazie.

Mijn interpretatie van Hollands Glorie.

32 likes

Festival snoep :partying_face:

1 like

Buiten werktijd hoop ik in jouw geval? :wink:

image

Was in Foto Challenge 9 alweer! :open_mouth:

9 likes

Hahaha. Welke dealer ben jij op zaterdagavond even heen geweest? :rofl::ok_hand:t4:

Ah wacht ik zie een 94% a 99% score in de AI image detectoren. Ik vond het al niks voor jou al die drugs, oale brave borst van me.

Desalniettemin leuk bedacht!

5 likes

Hij is de dealer :wink:

3 likes

:shushing_face:

2 likes

Helemaal niet in mijn geval, al ben ik er niet principieel op tegen.

Ook een winnaar :muscle:t3: Die was wel echt gaaf.

Alleen het horloge is echt. En zelf gemaakt.
Mijn inzending hoeft dus ook niet te hoeven meegenomen.

Wat er tijdens het grensoverschrijdend treinverkeer gebeurt wordt niet over gesproken.

4 likes

Ik zag het. Pride limited edition. :ok_hand:t4: :rainbow_flag:

2 likes

Haha. Daar wil ik liever niet mee geassocieerd worden.
Het wordt tijd dat de regenboog wordt terug gegeven aan de kleine kinderen.

4 likes

Heb je als machinist/conducteur niet met grote regelmaat een petje op en een fluit in je mond? :upside_down_face:

Anyway, mooi gemaakt horloge! Hoe heb je dat precies gedaan? Lijkt mij een zeer nauwkeurig en ook enigszins gevaarlijk klusje.

5 likes

Nope. Ik rij goederenvervoer.

Thanks. Kwestie van uit elkaar slopen en je fantasie de vrije loop laten met verf.
Heb ook wel wat spul verziekt hoor in het begin.

Dit was trouwens de originele foto.

14 likes

Oh ja. Geen gedoe met boze reizigers. Nice.

Haha, goed bezig.

Mocht ik de huidige challenge winnen dan maak ik speciaal voor jou de volgende HF Fotowedstrijd met als thema 'Regenboog :rainbow_flag: ’ (aangezien je daar al een bepaalde aantrekking tot hebt). Beloofd. Om je een beetje bij de community te betrekken (we hebben dat - toch @Fate_Amenable_To_Change? - allemaal in ons, al dan niet latent) en omdat je zo je best hebt gedaan met die smarties (of wat zijn het).

Bonus: heb je deze foto niet voor niets gemaakt, dan heb je de inzending al klaarliggen. :partying_face:

1 like

Skittles. Taste the rainbow :innocent:

Thanks vriend! 🫱🏽‍🫲🏼

1 like

Hatseflats. :partying_face:

1 like

Serieus gaaf, ook met de AI-bewerking

2 likes

Dêr’t de dyk it lân omklammet. Waar de zeedijk het land omarmt.
Wierum. Fryslân.
Formex Essence Thirty Nine Black Pearl.

18 likes

Lekker veel casio`s tot nu :smile:

Hee, ben ik die man rechts op de foto? Dit was mooi geweest voor bij de Ferrovie dello Stato. Ik wil namelijk wel heel graag met LGBTQ+ geassocieerd worden, en vind Pride ook gewoon kindvriendelijk.

De LGBTQ+ community lijkt mij toch gezonder dan een pond harddrugs in snoepkleurtjes. :rofl: @GiveMeYourDough heeft wel groot gelijk dat dat toch een Nederlands getint fenomeen is. Ik vind de inzending tof, en saillant bovendien. :+1::+1::+1:

PS: wat voor haar associëren we met Nelie Smit Kroes? Dat vond ik een vreemde post op meer dan één manier.

5 likes

Johan Cruyff ArenA

1 like