Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

Damn, super foto anders. Ondanks de Heineken.

2 likes

Eerder gehoord ergens. :thinking:
:wink:

Jammer. Is heel mooi, beetje drama en emotie! :ok_hand:

1 like

DAF 33 Eindhoven, Staudt Ootmarsum.

16 likes

Thanks. Was een inzending voor het thema “kapot en stuk”. Ook de winnaar geloof ik.

3 likes

Ik zelf ook hoor Jan. :wink:

1 like

En zelfs nog een like ruim 6 jaar na dato van @Blufkakel :laughing:

1 like

Hij is dan ook wel 't forumlieverdje

2 likes

Ik support jullie allemaal jwz.

2 likes

Over Hollands glorie gesproken.

1 like

YES, dit is precies iets wat ik in mn hoofd had toen ik dit bedacht geloof het of niet. Lekker een beetje ranzig.

Dit is denk vooral waar de regel voor bedoelt is. Ook omdat ik zo enthousiast ben over de 2e foto mag je van mij switchen, maar je eerstvolgende reactie staat echt vast :wink:

Eerste foto is ook heel mooi hoor maar deze pakt meer de aandacht, kijk je wat langer naar. Ik laat de keuze aan jou.

4 likes

Al snap ik ook niet per se waarom iemand niet later met een compleet nieuw idee mag komen? Zolang het maar duidelijk aangegeven wordt wat de inzending is moet dit geen probleem zijn toch? Waarom is dit zo gekomen?

Kleine verbeteringen lijken mij idd irritant

Je kunt toch altijd al je eerste inzending compleet verwijderen en een nieuwe plaatsen die dan als jouw eerste staat want dat is dan de enige.
Of zit ik er helemaal naast?

1 like

Hollands glorie kan alleen maar over de Nederlandse sleepvaart gaan. Ooit waren we daar heer en meester in. Op het forum hebben we een hwtk op de sleepvaart, hij kan ongetwijfeld een mooie bijdrage aan dit topic leveren.

1 like

Nee, krek erop. Eddie toont de loophole. Ik dacht even dat dat beperkt was in tijd, maar nee, dat is enkel voor editen. Verwijderen kan je altijd. :smile:

1 like

@Mark41 :joy: je schrijft het selluf.
Nee joh, het maakt mij allemaal niks uit, maar ik hou het gewoon bij de eerste.
Bij winst moet ik het ook weer organiseren :smirk:

3 likes

Heeft het nog wel zin om door te gaan aangezien het onmogelijk is om hier nog overheen te gaan. :sweat_smile:

Zeelandbrug

13 likes

10 likes

Nog anderhalve week te gaan. Tijd zat.

1 like

Nee joh, die foto is vrij briljant. Daar kan niemand overheen.
Alvast gefeliciteerd. :+1:t3::smile:

1 like