Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

Je bent in de war met 2016

1 like

Zeker Hollands Glorie. Nog steeds lekker. HEMA worst rules. Inclusief dat kleffe broodje.

Tweede optie was met de afgeragde Rolex meuk van mevrouw Konichiwa:

Met mosterd, wat uiteraard een must is. Dat vergat ik bij de Citizen, zonde.

Mosterd meurt als de hel, dus daarna echt goed schoongeboend onder de kraan want het zat uiteraard overal tussen. Vergat alleen dat dat ding nog nooit een servicebeurt heeft gehad :thinking:

Optie 1 is dus de inzending, vind ik zelf mooier.

Johan Cruyff Arena :slightly_smiling_face:

Olympisch en De Meer. Verhuizing was in 97. Nog wel de halve finale CL toen, laatste stuiptrekking van Herr Von Gaal.

15 likes

Trouwens, ik ging voor een andere molen verderop mét daar ook een beeld van Rembrandt!
Dat met het Delft Watch Works horloge én een giga plensbui, hoeveel Hollands Glorie wil je het hebben.
Maar nee, alle foto’s (met AF) waren onscherp, dus in de prullenbak gegooid :relieved:

1 like

Lekkere foto :smiley::+1:

1 like

Is dat niet de molen achter het Amstelpark dan?

1 like

Ho ho, mijn moeder reed ermee! En voor die tijd reden ze 240’s, die trokken probleemloos de paardentrailer. (Met paard) :smile:
Mooi geluid die motor trouwens.

1 like

Die is met Rembrandt, daar was ik ook.
Rembrandt was al niet erg duidelijk en het geheel was wel wat overkill. Die foto’s zijn mislukt, zeg maar.

Mijn inzending is de molen van Ouderkerk aan de Amstel :white_check_mark:

De foto’s daar voor die molen met een bootje met een enorme Ajax vlag achterop zijn helaas ook mislukt. Dat was wat geweest :smiley:

2 likes

Briljant. :rofl:

2 likes

Vind ik persoonlijk de betere inzending.

3 likes

Precies.

Veel ideeën al weggekaapt :wink:

Maakt niet uit. Inspiratie komt nog wel.

Leuk thema!

3 likes

Nee man, die “met”. :+1:

Meen ik echt. :grin: Die eerste is te ‘netjes’.

1 like

Kunst! Half Nederland heeft een rolgordijn, mok, paraplu of kussensloop van Rembrandt, Vermeer, v Gogh, Escher of Mondriaan.

4 likes

:thinking:

Batavus mag ook. :wink:

5 likes

Serieus :thinking: Vind m te rommelig. En de Citizen 100 x mooier, dat scheelt ook.
Nah ja, te laat. Eerste inzending is bindend, pecherdepech.

2 likes

Als foto challenge legend krijg jij heus wel een free pass. Bovendien heb je ze tegelijkertijd gepost. Dat is iets heel anders dan na een week met nog iets beters op de proppen komen.

@Mark41 kassa twee alstublieft

1 like

Zo is dat. Kom op, de challenge wordt er alleen maar beter van.

Tot de 21’st he. :wink:

1 like

Neeh niet eerlijk. En hey : mijn keuze is en blijft nog steeds de Citizen.
Broodje plus worst waren trouwens erg lekker, maar da’s logisch.

2 likes

Riep er iemand Heineken?

Eerdere inzending, dus deze doet niet mee.

23 likes

Wel een leuke!

2 likes