Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

:joy:

2 likes

Zoiets?

15 likes

Even aanpassen, ze wordt immers gesponsord door Omega :thinking:

2 likes

Appeltjes van Oranje ook gelijk erbij? :smile:

2 likes

We have a winner :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal:
:grinning:

2 likes

Een GMT, daar hoort een NATO bandje bij

13 likes

Aan je inzending te zien mag je zelf dit thema lanceren volgende week :+1:t2:

Edit
De haringfoto dus,laat daar geen misverstand over zijn :sweat_smile:

1 like

Mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

49 likes

Molens, altijd goed. Wat een gek randje langs de achtergrond trouwens. Enig idee hoe dat is gekomen? Iets te enthousiast aan de clarity of dehaze slider gezeten?

1 like

Geen uitleg nodig toch? :wink:

De wereld beroemde “Fries-Hollandse” zwart bont koeien en de Nederlandse zuivel.

(Voerbakje waarmee sommige koeien wat extra brokjes kregen. Horloge uit de familie. Koeien uit de familie. En het melkcontrole boekje. Hierin noteerde de monsternemer ongeveer 2x per maand de meetwaardes van de verse melk. Met name het vetpercentage. S’zomers kwam hij naar de wei tijdens het melken. En s’winters gewoon in de stal.)

25 likes

Ja klopt, bewussie op max. want vond het wel grappig staan :innocent:

In de verte staat de Amsterdam ArenA er met JC net niet op, dat laat ik aan @Konichiwa over :nerd_face:

3 likes

Dat is al een hele tijd geen Hollands glorie meer. :upside_down_face:

5 likes

Mooi hoor. Mijn eerste auto was een piekfijne 440 uit dezelfde fabriek. Noem het een bejaardenauto, maar ik heb er heel veel fijne kilometers mee gereden - tegen minimale kosten.

1 like

Nooit geweest :rofl:

2 likes

Ho ho, 1995 was prima.

Nee joh. De 340, dat was de bejaardenauto. De 440 was gewoon cool.

8 likes

2019 bedoel je?

1 like

Ja dat was ook wel een snufje glorie. Groetjes van Lucas. :wink:

Yep, deze in het bordeauxrood. Die spoiler drukte die 995 kilo plat op de weg als je gas gaf hoor. :ok_hand:

1 like

Nee hoor.
Dat was de enige echte nonnenwagen.

2 likes