Fotowedstrijd #30 THEMA: 5 december

Mooi hoe je dat licht hebt gevangen met het horloge. De lat ligt in ieder geval hoog.

1 like

:innocent:

Dank, buiten is het dan ook erg mooi voor een buiten foto!!
Pak je moment.

1 like

6 likes

18 likes

Ik zie geen gezicht dus het zegt niets :roll_eyes:

het thema is iets te beperkt voor me. verder dan een hand snoep, een juten zak, en een open haard kom ik niet. misschien dat ik nog iets verzin, maar ik denk dat ik deze keer even oversla.

1 like

Kinderen in de zak…
stoomboot…schimmel…schoenen…winterpenen…wind/bomen…lekker band met een pepernoot erin…volle maan…en en en.
Genoeg te verzinnen.

you go!

1 like

Snap ik. Het thema is een beetje aan de smalle kant en daarmee een taai klusje. Tenzij je natuurlijk zo’n vette schoorsteen of een wit paard hebt, moet je inderdaad aan de slag met pepernoten, een chocoladeletter of een pietenmutsje.

3 likes

kijk je wel een beetje uit? voor je het weet waait je klok van het dak, kun je hem helemaal naar Japan sturen om te laten polijsten

1 like

Ik zie mogelijkheden…

Zal ik nou eindelijk eens meedoen?

5 likes

Tut tut, niet te snel opgeven. Je hebt een week de tijd en dat moet bij zelfs de meest schrale geesten, ondergetekende incluis, toch ergens toe leiden :facepunch:t2:

1 like

Ik kom wel even buurten zondag. :sunglasses:

1 like

Prachtig!

:rofl: :rofl:

Ach, weet je, als je kinderen later met een grijns aan je terugdenken hoe lekker makkelijk en gezellig hun jeugd was… :+1:

Vader was gek op taai taai (ik niet) maar ik heb net nog een zak kruidnoten van de markt in Heerenveen soldaat gemaakt.

Alle vormen van snoep, koek en reut zijn goed. :+1:

3 likes

Zeker! Ook mooi dat er geen grijpgrage Ekster in de buurt was :yum:

1 like

Misschien niet de meest originele maar ach, mn horloge ruikt nu wel lekker naar kruidnoten :smiley:

21 likes

pepernoten

4 likes

Peperkruidnoten

4 likes

Is dit van Rien Poortvliet?

:sunglasses:

19 likes

Jij loopt vast op de zaken vooruit :+1:t3:

1 like