Stemtopic fotochallenge #30 thema: 5 december

Foto 7 is eigenlijk een matig kiekje. Maar wel de minst matige van het hele stel. Dus ik stem 7.

1 like

:joy:
Ik reageerde eigenlijk op de poll, want 7 staat wel met kop en schouders bovenaan. Kennelijk dus een hele fraaie. Nou ja, ik vind 11 leuker. :wink:

1 like

Ik vond 13de leukste daar kwam drank bij kijken en ja ik ben lid van de AA (altijd alcohol):grinning:

1 like

Foto 7. Omdat het gewoon een mooie foto is zonder in de grootste cliché’s van het thema te vervallen. Eervolle vermelding voor foto 9 en de waaghalzerij van @anon53002072EV. :+1:

Foto negen is eigenlijk keihard het beste belicht, maar iets aan zeven doet 'm, tja, sfeervoller zijn.

1 like

Danku danku. Ik wist bij het inzenden al dat ie niet zou gaan winnen, maar ik hou er toch wel een strak plaatje aan over (al zeg ik het zelf).

Ik ga voor 8, want die verdiend wel meer dan die ene stem die hij nu heeft.

2 likes

Vandaar dat ik al twijfelde vanwaar ik je kende :love_you_gesture: bedankt voor je stem

Edit: ikzelf ben voor 7 gegaan … verruit de mooiste foto in mijn ogen …

1 like

Thanks !

1 like

#11. Kleurrijk en aangezien Sinterklaas een kinderfeest is, leuk om wat creativiteit van zoon/dochter erin te betrekken. Maar verder ook diverse fraaie foto’s en mooi dat de inzenders de moeite hebben genomen :clap:

1 like

Nummer 16 is leuker, maar 7 is mooier.

1 like

Voor mij is foto 11 de leukste, en ook de mooiste als je hem :point_down: uitsnijdt. Geweldig om dit zo met je kleine meid te beleven @ray1981! :+1:

3 likes

Dank je

1 like

Nog 2 uurtjes! 12:00 maak ik de winnaar bekend, al is de race eigenlijk al gelopen.

de volgende keer toch maar 3x stemmen, dat maakt het spannender

1 like

Ik zie het nut er eigenlijk niet van maar aan jou de eer straks.

1 like

We zien wel. Ik heb het nieuwe topic al klaar, dus tenzij er iemand hertellingen wil, kunnen we zodadelijk meteen door.

1 like

Nou voorruit dan. Ik heb de poll gesloten en roep vroegtijdig @Jotun uit tot winnaar van de 30e editie!
Gefeliciteerd met deze topprestatie! :tada:
Ik ben benieuwd naar het volgende onderwerp.
Nog eenmaal de winnende foto:

11 likes

@Jotun Gefeliciteerd :partying_face: :tada:

En nu de bloemetjes buiten zetten in Monte Carlo, top :clinking_glasses:

Zelf roemloos ten onder gegaan, ff bijkomen van de schrik :rofl:

@Jotun, Van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de organisatie van de nieuwe ronde!

:point_down:

2 likes

en die is er al :metal:

2 likes

Nog gefeliciteerd met jouw winnende foto!

1 like