Fotowedstrijd #31: STOER

Het thema van de nieuwe fotowedstrijd is STOER.

Iedereen heeft wel iets stoers in huis; een leren motorjas met van die franjes aan de mouwen, een paar Red Wings met dieselvlekken, een karaf whiskey met een paar sigaren ernaast, een oud AC/DC shirt met de mouwen eraf gescheurd, een harig lichaamsdeel met een tattoo, een vrouw met een kort, pittig kapsel.

Of natuurlijk een heel stoer duikhorloge met butsen in de bezel, een verweerde G-Shock met meer verhalen dan een stel ex-mariniers, of een dresser waar je het alfa mannetje mee bent bij de koffieautomaat op de zaak.

En ten slotte kun je zelfs een foto van een snoezig poesje er stoer laten uitzien met de juiste nabewerking; geef een zwieper aan de curves, dikke texture en clarity, sharpening naar 150. Maak Andrzej Dragan trots.

Het thema is breed genoeg om je ei erin kwijt te kunnen, dacht ik zo.

En omdat een quote in je topic ook stoer is:

When the going gets tough, the tough gets going.
– Mahathma Ghandi

En natuurlijk een stoere foto:

De spelregels:

  • Er moet een horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken en in te dienen. De sluitingsdatum van de inzendingen is donderdag 26 november om 12:00 uur. Daarna wordt er zal topic geopend waar de foto’s met een poll in komen te staan met 2 dagen stemtijd.
  • Er wordt een voorselectie van max. 19 beste foto’s gemaakt, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft.
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jezelf gemaakt zijn. Dus geen knipsels uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere foto’s wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En… je moet ook het nieuwe topic openen en het thema verzinnen.

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Blain en Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
12 Koffie: meisink
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17 Planes, Trains & Automobiles: mozaiek
18 Klussen en Sleutelen: junior
19 Badkamer: Koppie
20 Groenten & Fruit: ABCSteed
21 Zomervakantie/Staycation: HansT
22 Jouw horloge en de Zon: Stephannl
23 Oud hout: Henk2404
24 Culinair: koekoek
25 Japan: Candide
26 Toys for Boys: koekoek
27 Retro: 457078
28 Contrast: GustavM
29 Outdoor: GiveMeYourDough
30 5 december: :tada: Jotun :tada:

19 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

4 likes

Zal ik de kop afbijten, dat is ook wel stoer.

18 likes

Eet dit, Frans :smile:

17 likes

14 likes

Ik moet ook niet mij Aliexpress telefoon daarvoor gebruiken, i know.

Nee. Ik ben

Echter

Want dan win ik. En dat is niet leuk. Deze is trouwens ook ruk @Dpvh

23 likes

alle inzendingen van de eerste dag zijn sowieso af, want dat zijn archieffoto’s en dat is valsspelen

Pwoah, riskant thema! De grens tussen stoer en pathetisch is nogal diffuus. Mijnenveld!

3 likes

Met mn ouwe meurbaal

6 likes

Mja, probeerseltje, ik ben niet echt stoer :sweat_smile:

Hier mijn horloge met mijn leren handschoenen en een tweetal toffe leren gevlochten armbanden!

31 likes

59 likes

:face_with_hand_over_mouth:

Dit gaat wat worden :laughing:
Laten we maar vanaf nu elke inzending met een knipoog bekijken, want :man_facepalming:t5: :man_facepalming:t5: :man_facepalming:t5: :man_facepalming:t5: :man_facepalming:t5: :man_facepalming:t5:

Wel een mooie foto, Sebo

2 likes

Is dat een draadvonkmachine?

3 likes

Ja dankjewel hè :sweat_smile:

1 like

Op m’n motorhandschoenen :facepunch:t2::fist:t2::facepunch:t2::fist:t2:

15 likes

Jij moet in dit topic meer opschonen dan Jur op een doordeweekse dag denk ik. :joy:

22 likes

na sluiting laat ik m’n maten van de local 81 even kiezen welke inzendingen echt de stoerste zijn

Mijn Deepstar

50 likes

Nog niemand z’n leren jassie gepakt?
Mooi zo.

was-macht-mutter-flodder-heute-dieflodders001

18 likes