Stemtopic fotochallenge #30 thema: 5 december

Misschien wel het minstlopende topic in de reeks van de foto challenges tot nu toe.
Iedereen is natuurlijk druk met cadeautjes scoren, inpakken en surprises maken maar een paar van jullie hebben toch nog de tijd gevonden een plaatje te schieten.
Een oud veteraan zei ooit eens: “meedoen en winnen was nog nooit zo makkelijk”.

Hier zijn ze dan. De 19 beste, mooiste, of grappigste inzendingen in willekeurige volgorde:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12 36EF79BF-7EC5-44F9-A65A-1CFD929D7AD6

Foto 13

Foto14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto18

Foto 19

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

Choose wisely!

unnamed

5 likes

Geen idee wat ik gedaan heb, maar na een beetje gepruts is mijn stem naar foto 4 gegaan. Mooi plaatje!

Hier moest ik even over nadenken :thinking: Is de beste man na een aantal jaren oorlog opnieuw naar het front getrokken en daarmee geen veteraan meer? Moeilijk, moeilijk.

2 likes

Ah is het 3x stemmen niet voor deze ronde? Ik had moeite met kiezen tussen 9, 14 en 16 :slight_smile:

1 like

4 en 14 voor mij waarbij ik maar 1 keer mag stemmen. Vind 4 dan toch net iets creatiever en erg gaaf gedaan met de weerspiegeling, chapeau. :ok_hand:t3:

2 likes

Foto 7 ziet er zo gezellig uit

2 likes

4 is errug nice :ok_hand:

2 likes

Zo te zien kwam niemand verder dan enkel en alleen Sinterklaas.

5 December is toch ook internationale dag van de ninja. :rofl:

1 like

Nee joh. Al dat poedelprijs geneuzel. De winnaar mag volgende keer zelf kijken wat ie doet.

3 likes

7, 14 en 16 zijn mijn favorieten, moeilijk om te kiezen… 16 vanwege het mogelijke gevaar dat de fotograaf heeft moeten doorstaan :smile:

1 like

Zet 'm op nummer zeven! :partying_face:

1 like

9, 14, 16. Afgezien van de dunne bezaaiing, zit er toch weer kwaliteit tussen. :clap:

Edit: we mogen er maar eentje kiezen? 14 krijgt ze.

2 likes

Ze noemen hem ook wel Heintje Davids.
download (2)

Nummer 7, daarover zijn we het snel eens. :checkered_flag: Die haalt de finish wel.

Ik heb het helemaal gemist :see_no_evil::eyes::fire:

Nummer #19 voor mij :facepunch:

1 like

Deze heb ik wegens tijdgebrek even geskipt… Sorry

Maar foto 14 heeft mijn stem :ok_hand::sunglasses:

1 like

vind er inderdaad nog best een aantal erg mooie leuke plaatjes tussen zitten. ben gegaan voor 18, vrolijke kleurtjes, snoepjes jammie mm ja leuk.

1 like

Foto 7 is een héél fraaie! Toch heb ik op foto 11 …

… gestemd! Gewoon, de leukste.
Vind ik. :wink:

1 like

:pray:

1 like

Foto 7 is eigenlijk een matig kiekje. Maar wel de minst matige van het hele stel. Dus ik stem 7.

1 like

:joy:
Ik reageerde eigenlijk op de poll, want 7 staat wel met kop en schouders bovenaan. Kennelijk dus een hele fraaie. Nou ja, ik vind 11 leuker. :wink:

1 like