Mijn inzending
Jij doet vast een gooi naar wedstrijd #32?
Hehehe…lees nu de tt pas goed
In mijn beeld staat:
Dus, ‘s ochtends vroeg, las ik:”fotowedstrijd Thema december”…kat in het bakkie…
Heb de ‘inzending’ verwijderd…
Haha mooi
Bah.
Ik vind kerst maar marginaal acceptabeler, maar het promoten van katholieke heiligen aan kinderen vind ik totaal amoreel.
NIet omwille van de vermeende schandalen die daar aan kleven, maar meer omdat het promoten van monotheïsme een wat smakeloos anachronisme is, in mijn optiek.
Ook de notie van subjectieve “zondigheid” waar dan weer “straffen” aan worden gekoppeld… Welhaast calvinistische bangmakerij om het juiste te promoten is wat goedkoop en gemakkelijk.
Dus helaas, dit thema laat ik even aan me voorbij gaan terwijl ik een Blokzijler brokje ga halen. Da’s een uitstekende vervanging van taai taai, kruidnoten en pepernoten, en het hele jaar gewoon verkrijgbaar.
Voor de volledigheid: Nee, mijn ouders gingen ook niet met mij naar intochten, vroeger. Zeker ook omdat ze me als vierjarige ook al niet interesseerden.
Toch blij dat ik dit topic even las.
En een mooi thema voor fotowedstrijd 31.
Ok.
Jeetje wat een toeval dit topic.
Volgens mij zijn er al verkennings pieten in het land.
Wilde net even dakpannen controleren en wat vond ik bij mijn schoorsteen?
Juist, er is een Piet die zijn horloge even heeft afgedaan en daarna is vergeten.
Handig voor mij in dit thema.
Voor de personen denken dat ik doe foppen
De spoiler werkt niet maar ik vind the making of grandioos.
Heb jij ooit dat blauwe fietsje niet gehad…?
Dank, Spoiler opgelost.
Nee, ik had altijd alles wat ik nodig had om me te vermaken. Zo snapte ik als kind lopen voor Sint Maarten ook niet: snoep ligt toch gewoon altijd in de kelder, en ijsjes in de vriezer? Als ik wat wilde pakte ik het gewoon. Ja, ook toen ik zes was.
Nu ik dit zo opschrijf: ik mis m’n ouders. Wat een bazen.
Pokke jong hier bestellen t gewoon en sturen mij dan ineens een tikkie om de kosten te dekken… Zelfde idee, alleen dan 2.0.
Ik snap je verhaal en kan het er ergens zelfs wel mee eens zijn.
Maar nu 3 kinderen verder was Sinterklaas toch best wel erg leuk, nu ze die fase voorbij zijn begin ik er ook absoluut niet meer aan!
Tot hun kinderen krijgen, dan begint alles weer van voor af aan.
Maar dan heb je vroeger wel stiekem Sint snoepjes gegeten, boefje
Stop maar, we hebben een winnaar!
Mooi hoe je dat licht hebt gevangen met het horloge. De lat ligt in ieder geval hoog.
Dank, buiten is het dan ook erg mooi voor een buiten foto!!
Pak je moment.
Ik zie geen gezicht dus het zegt niets
het thema is iets te beperkt voor me. verder dan een hand snoep, een juten zak, en een open haard kom ik niet. misschien dat ik nog iets verzin, maar ik denk dat ik deze keer even oversla.