Haha daar zijn andere forums voor … denkende dat ik 5 dec anders wou interpreteren
5dec1933 werd het 21e amendement geratificeerd en was de drooglegging formeel geheel ten einde. Dat wil overigens niet zeggen dat het sindsdien overal in de Verenigde Staten toegestaan is alcohol te verkopen en/of te consumeren. De wetgeving kan per county (of zelfs per jurisdictie) verschillen. Op plaatsen waar alcohol “toegestaan” is, gelden meestal wel aanvullende regels (bijvoorbeeld voor wat betreft leeftijd). Etc
Leuk zo knutselen met je kleine meid
Ik zou alleen aan Jur vragen of ie die foto van je dochter even weg kan halen ivm privé, maar dat moet je zelf weten.
Met 13 geldige inzendingen is dit tot nu toe misschien wel de slechtst lopende editie maar de Sint komt vandaag aan in ons land dus ik verwacht nog wel wat toffe plaatjes.
Jullie hebben tot DINSDAG 12:00 de tijd, dan sluit ik de boel en komt er een stemtopic.
Hier staat het schoentje in ieder geval al te wachten
Maar die foto is al eerder ergens verwijderd weet ik.
Die zal niet gewaardeerd worden.
Mijn zegen heb je maar als het als aanstootgevend wordt gezien doe ik er beter aan hem niet mee te nemen in de eindronde.
Misschien dat een nieuwe poging wel wordt doorgelaten door de jurypiet