Fotowedstrijd #31: STOER

Die Seamaster er in gooien, die blender aanzetten en daar een mooie foto van maken is stoerder. Gewoon een tip.

5 likes

Het beste hout , is onderhoud :v:

1 like

ochtendhout dacht ik

6 likes

Korporaal, toch? Ik kom er niet helemaal uit. Kleurtjes matchen niet helemaal, die zijn volledig geel volgens mij.

Brandweer, in mijn geval Brandwacht eerste klasse (Manschap in de nieuwe benaming). :man_firefighter:

2 likes

Ah, iets om trots op te zijn inderdaad. Een vak wat volgens mij best pittig is af en toe en mijn inziens niet genoeg gewaardeerd wordt.

2 likes

12 likes

afbeelding Zomaar wat spul bij elkaar…

13 likes

26 likes

Bruh, hoe gaaf is dit. Je bent al 100 jaar lid hier en amper een topic gestart. Doe ons eens even een topic over dat horloge en bijbehorend verhaal :astonished:

8 likes

Z’n paspoort?

Het rommelkistje van dochterlief even geconfisqueerd met gevaar voor eigen leven… Hoe stoer wil je het hebben :sweat_smile:

38 likes

Mooi man :slight_smile:

:thinking: Ik zie een ‘assport’ en dacht meteen aan de
Deepstar inzending van @H47

4 likes

Oeps, was me nog niet opgevallen, snel een nieuwe shoot doen :slight_smile:

1 like

afbeelding

13 likes

Mooi horloge, maar die rommel er omheen doet me weinig hoor. Wel geschikt voor het sfeerbeeld in deze STOER fotochallenge, dat wel. Maar sommige mensen worden dan helemaal week, waar ik denk: wat moet ik nou met het paspoort van die eerste eigenaar? Of diens Vietnam-kitje. En waar stopt dit dan? Zat er ook een wc-rol bij uit die tijd? Een lepel? Een nachtkastje? Een vloerkleed? Een kwast? Een kunstgebit? Een hoed? Een plant? Bij de Sea Dweller van @AmsterdamVintageWatches snap ik de memorabilia van die oude techduikert wel, het vintagegevoel gaat hierdoor meer ‘leven’, maar hierbij vind ik het een beetje gimmicky…
Ik heb geleerd dat je kutnieuws altijd moet sandwitchen tussen 2 positieve berichten, dus ik eigendig nog even met: mooi horloge! :crazy_face:

2 likes

Deze was met de Grote Verwijdering ook verdwenen maar met goedkeuring van Jur weer terug!
Waterpolo is net als rugby, alleen dan voor echte rauwdouwers :sunglasses::sunglasses:

5 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Kleien is het nieuwe stoer!

9 likes