Fotowedstrijd #33: The future is now

dragen wij dan ook veel leer and metaal?

1 like

9U3u (1)

3 likes
2 likes

Tegen die tijd is leer taboe verklaard door 99% van de wereldbevolking, welke gebrainspoold is door Vegans met aluminum mutsjes. Dus dragen we pakken van ‘synthetisch leder met een vleugje viscose en een toets van polyamide’ voorzien van glimmende snijwerkjes van gerecyclede blikjes pedigree natte hondenvoeding (uiteraard op basis van erwtjes en sperziebonen, want tegen die tijd zijn zelfs honden gedomesticeerde vegans) :face_with_hand_over_mouth:

Imagine that ; the future is now…

Lady gaga knows :sweat_smile:

4972671

4 likes

Meer dan veertig jaar geleden (toen mijn vader dit horloge kreeg) was nu de verre toekomst.

12 likes

PSX_20201211_073954

13 likes

12 likes

23 likes

vet!

1 like

21 likes

Mijn bijdrage:

7 likes

Vuurwerk verbod categorie 3 :clown_face: dacht het niet :boom: welkom 2021 :partying_face:

7 likes

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/f/d/cfd0ef69eef23bfc2e3cdccfe9e6bef2bd69c6ec.png

Ik zie dat m’n verhaaltje niet is meegekomen.
Foto is genomen langs het Rijnwaalpad, de fietssnelweg die Arnhem (Rijn) en Nijmegen (Waal) met elkaar verbindt.
De paarse strepen komen van de paarse verlichting die langs het fietspad staan.
De groene en gele zijn van de spoorseinen en rood zijn van achterlichten van een stoet naar school fietsende kinderen. Dat alles opgenomen met een lange sluitertijd vanuit de trein.
Ik heb helaas geen foto van de vragende blik van m’n collega die op dat moment even de honneurs waarnam.

15 likes

Moddervet.

1 like

Nee, dat was m’n vorige deelname.

10 likes

1979, begon mijn toekomst.

10 likes

lekker bezig allemaal :kissing::ok_hand:

2 likes

4 likes

Mn tekst zat er niet bij!
Alsnog:

Foto is gemaakt met 2 lasers. Om de beam zichtbaar te maken heb ik mn laser snijder (andere laser) een tijdje laten graveren op een houte plank om de kamer een beetje vol te zetten met rook :joy:.

Vrij chemisch maar ik heb mn PBM altijd aan.

Lasers zijn de toekomst!

9 likes

die moet je even uitleggen i.c.m. het thema