Fotowedstrijd #33: The future is now

Van de week net Fury road gekeken, blijft cool

Mooi! Soort TRON op LSD

Heb je ook de eenhoorn met olifantenslurf en een aapje op z’n rug gezien? :partying_face:

1 like

@Jotun
Gezien m’n bouwjaar ligt het werkzame leven grotendeels achter mij. Dus wat ooit toekomst muziek was is nu realiteit.
Tijd en gelegenheid voor andere zaken die het leven voor mij & m’n lief aangenaam maken.
‘ to boldly go where we never have gone before’
Daarbij is m’n recent aangeschafte Garmin Fenix 5S, tesamen met een ordentelijke vierwieler en het wereld wijde web, een wezenlijk onderdeel.

2 likes

external-content.duckduckgo.com

:vulcan_salute:

1 like

Wat een geestige interpretatie met een complexe ironie, als je erover nadenkt.
Ook een leuke foto - lovin 'it! :star_struck:

1 like

6 likes

Huh? Betaal jij nog met Euro’s?

5 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

heb jij nou een hoesje van isolatiefolie om je telefoon? is dat om je zaakje te beschermen tegen 5G?

1 like

1 like

Begon bij mij in '83, maar kreeg toen een KL82-zakmes… Ach, na iets minder dan een jaar weer afgezwaaid. Einde landmacht voor mij. Maarrr, 't zakmes nog altijd in bezit.:slightly_smiling_face:

1 like

Misschien leuk om toe te voegen dat die paarse lichten groen zijn als je van de andere kant komt, en dat ze zijn gemodelleerd naar de schakels van een fietsketting.
Ik heb dat pad vorig jaar vaak gefietst als ik naar mijn werk fietste.

2 likes

Dat groene wist ik maar dat van die fietskettingschakels niet. Maar nu je het zegt herken ik het gelijk :grin:

2 likes

3 likes

Heel tof!

1 like

Ik ga voor

3 likes

Dank je. De making of is lekker anticlimactisch (bestaat dat woord?). Als ik win, zal ik hem delen :kissing:

1 like

Hoesje van panda leer :heart_eyes: cool!
Ik heb koala vacht er om heen.

1 like