Fotowedstrijd #36 - Film & Serie - Colnago vs FransT (Uitslag)

Welkom bij de Grande finale van fotowedstrijd #36!
@FransT en @Colnago hebben beiden 24% van de 332 uitgebrachte stemmen binnengesleept en staan nu oog in oog in de ring om de winst!

Een 1 vs 1 poll gaat de winnaar beslissen. De poll gaat lopen tot morgen (donderdag) 19:30u.

Met in de ene hoek: @FransT (foto nummer 11)

En in de andere hoek: @Colnago (foto nummer 14)

Brengt uw stem uit!

  • FransT (Foto 11)
  • Colnago (Foto 14)

0 stemmers

9 likes

Go @FransT

3 likes

Go @Colnagol gol gol gol gol gol gol gooooooool

3 likes

Go go @FransT

2 likes

Voor mij is het goed geweest hoor Frans. Machtig dat het tot dit gekomen is. :clap: @TiBrew :tophat: af voor het opzetten van deze eindronde. Subtiel gevoel voor drama heb jij :smile:

6 likes

Jouw foto is en dat vind @FransT ook (vertelde hij mij😀) mooier dan zijn foto, respect Vincent!

3 likes

Wil iemand mij (ons) die eerste foto uitleggen?

6330564.SY475

4 likes

Thanks!

1 like

Het doet me plezier dat te lezen Hans. Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar 2 andere finalisten, ik had mezelf niet bij de eerste 5 gezet om eerlijk te zijn. En dit is géén valse bescheidenheid. Dat gaat me niet af. :innocent:

1 like

@FransT ook niet denk ik. Maar goed, jullie zijn beiden creatief met het thema omgegaan en hebben er duidelijk (veel) werk van gemaakt. Dus tja, … het mot maar hè. :wink:

Moge de beste winnen!
Het is in ieder geval zo vanaf de zijlijn een mooie eindstrijd. :beers:

5 likes

Het kan nog een gelijkspel worden :stuck_out_tongue:

1 like

je had Goldfinger er nog tussen kunnen zetten, was het nog spannender geweest

:rofl: eens, maar van deze twee vind ik nr 11 wel heel tof gedaan :ok_hand: en dat de film gewoon heel tof is zal wel mee spelen

Kunnen er voor de grap binnen 35 minuten 9 mensen op foto 14 stemmen😂

Ftfy! Frans zal je dankbaar zijn.

1 like

Haha. Ik heb er ook op gestemd hoor😁

1 like

Gefeleciteerd @FransT . Deze ronde win je met overtuiging. :+1: Benieuwd met welk thema je komt aandraven.

1 like

Tnx :partying_face:
Mooie wedstrijd zo, iedereen heeft weer een hoop lol gehad :grin:

Heb een paar dingetjes in gedachten, maar de theorie is altijd makkelijker dan de praktijk :thinking:
Komt wel goed :+1:t5:

2 likes

Het was een spannende ronde, maar het volk heeft beslist.
Van harte @FransT met deze winnende foto!

5 likes