Fotowedstrijd #36 - Film & Serie - Colnago vs FransT (Uitslag)

:rofl: eens, maar van deze twee vind ik nr 11 wel heel tof gedaan :ok_hand: en dat de film gewoon heel tof is zal wel mee spelen

Kunnen er voor de grap binnen 35 minuten 9 mensen op foto 14 stemmen😂

Ftfy! Frans zal je dankbaar zijn.

1 like

Haha. Ik heb er ook op gestemd hoor😁

1 like

Gefeleciteerd @FransT . Deze ronde win je met overtuiging. :+1: Benieuwd met welk thema je komt aandraven.

1 like

Tnx :partying_face:
Mooie wedstrijd zo, iedereen heeft weer een hoop lol gehad :grin:

Heb een paar dingetjes in gedachten, maar de theorie is altijd makkelijker dan de praktijk :thinking:
Komt wel goed :+1:t5:

2 likes

Het was een spannende ronde, maar het volk heeft beslist.
Van harte @FransT met deze winnende foto!

5 likes

QuickWhichAnteater-size_restricted

Lekker @FransT. :partying_face: :dancing_women:

Je hebt ontzettend je best gedaan om het niet te worden, maar toch … :rofl:
Tja, je had ook gewoon de beste foto sjef! De creativiteit spatte er vanaf, gewoon ‘even’ een filmposter namaken die ook nog eens goed op het origineel lijkt. Echt leuk gedaan, je bent wat mij betreft een terechte winnaar.

Denk iedereen wel!
Aan jou toch ook de complimenten Vincent, want hoewel “met overtuiging” heb je zelf een behoorlijk strakke eindronde gespeeld. Bijna weer 50/50. :wink:

Over jouw foto zelf; Ik weet niet of je horloge bewust zo hebt neergelegd, maar het detail van ‘het handje’ pakt het horloge vind ik érg leuk. Mooi met die diepte ook, door het licht van de tablet(?). Wat mij betreft verdien je dus ook gewoon een felicitatie. :champagne:


Sjips, ben ik te laat?
Oh wacht het is niet meer nodig hoor @anon50762135:rofl:

@TiBrew, thanks! Je hebt het weer klasse georganiseerd, lekker ook weer even terug naar ‘de basis template’ … misschien kan Frans er ook wat mee. Wordt het niet zo’n onoverzichtelijke toestand. :sunglasses:

5 likes

Gefeliciteerd :+1::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd @FransT! Je hebt verdiend gewonnen. Ook al was het (even terecht) een close call.

2 likes

image

Gefeliciteerd @FransT

6 likes

Leuk om te zien dat het toch zo spannend was, ik vond ze beiden erg leuk!

Ik ben benieuwd wat het thema wordt, ik wil wel een eerste keer meespelen! Ik heb de oude Nikon alvast vanonder het stof gehaald, kom maar op dan :grinning:!

3 likes

Merci Remco :pray:

2 likes

Van harte gefeliciteerd @FransT en succes met het volgende onderwerp!

4 likes

Van harte gefeliciteerd @Colnago, een royaal verdiende tweede plaats!

4 likes

Alles en iedereen bedankt voor het stemmen en meedoen :+1:t5:
@TiBrew voor de organisatie plus een verlenging, @Colnago voor de spannende eindstrijd.

ik ook :no_mouth:

Vooral doen. Hoe meer inzendingen, des te leuker het is :partying_face:

:unamused:
Nah geintje, het is uiteraard leuk om te winnen, was ook alleen maar in het begin (daarna voor de fuk volgehouden). Even een sausje eroverheen maakt alles een stuk gezelliger.
Had het trouwens zelf ook niet verwacht dat mijn inzending zo hoog ging eindigen.

Ja :thinking: Dat klopt.

Even voor de volgende edities :
We zijn nu bij editie nummer 37 beland. De onderwerpen worden langzamerhand wat lastiger, dus als er mensen zijn die een thema nemen wat al is geweest : so be it. Althans, dat is mijn mening.
Maak desnoods een kleine afslag : sport en spel > alleen balsport/wielrennen, muziek > een tijdperk/genre, natuur > blabla .
Het is maar een tip.

Ik ga even bedenken wat een beetje leuk voor nummer


tot later :wave:t5:

9 likes

Gefeliciteerd :medal_sports: Frans :trophy:

1 like

#duurtlang

#noggeen6dagennualletijd

Komt goed, ben druk bezig :lying_face:

Beetje laat, maar @FransT,van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!

1 like