Fotowedstrijd # 66 : artiesten/liedjes

Heerlijk nummer ook, fantastische serie. Vanaf 10 juni weer op Netflix, volgens mij nu al op de bbc.
In verband met onverstaanbaar Engels wacht ik wel die paar maandjes.

2 likes

Inderdaad, goed gezien!
Ik heb er even over moeten malen, maar het resultaat mag er zijn wat mij betreft.
Erg genoten om dit te maken!

2 likes

Dat is ook vaak het leukste.
Weet je hoe ik heb moeten kloten met dit :point_down:t5: spul, om de juiste foto te moeten maken? Dat kreng bleef maar bewegen :confounded:


Ik dacht eerst aan Wanna hold your hands, Beatles. Toen de Cutting Crew.
Maar Black Sabbath was natuurlijk het beste :skull_and_crossbones: Ozzy rules.
image
(maar geen dubbele score :thinking: , dom)

5 likes

Wat een leuke opdracht!
Dacht, ik kijk in mijn “all time favorites lijst” of daar iets toepasselijks tussen staat en ja hoor, raak!

Na een hoop geklungel in de tuin foto’s op aanvraag :sweat_smile: ben ik voor deze in mijn ogen vrij cleane gegaan;

Jim Croce - Time in a bottle.

34 likes

Hè hè, net op tijd klaar met het oplapwerk.

I’m back in the U.S.S.R.
You don’t know how lucky you are, boy
Back in the U.S.
Back in the U.S.
Back in the U.S.S.R.

Ik dacht eerst van dit aan Pink Floyd - Money te linken, maar het andere plaatje klopt gewoon beter. :grin:

12 likes

Nice! Lekker lettertyp ook op die plaat! Kan zo in Uitgesproken cijferfont, freaken met cijfers.

1 like

The Doors - The Crystal Ship :slightly_smiling_face:

11 likes

Goed gezien @Ojjz !!
Voor de twijfelaars ,of degenen die niet graag foto’s vergroten hier een screendump.

Die 3 , mmmmooi.

Wil ook best nog een foto waar ook de 6 op te zien is, en ook die andere , is dat te regelen @LVA Lennert?

Weet ook wel dat ik de foto op de kop kan bekijken voor die 6, maar ik zie graag het geheel.

4 likes

Ik had daarstraks een closeupje geplakt in de macro thread waar de 6 wel zichtbaar is. Maar inderdaad, toen ik die dial en cijfers zag was de deal met de verkoper in geen tijd beklonken. Ook m’n eerste horloge met alarmwekker, eerste Сигнал, …

2 likes

Gisteren nog snel de carrefour binnen gewandeld om 4 zakken m&m’s te kopen. Voelde de kassierster toch vraagtekens in mijn rug schieten toen ik buiten wandelde. :joy: In ieder geval hier bij mijn inzending:

Geïnspireerd door dit lied:

16 likes

13 likes

1 foto, 2x muziek mag wel - toch jury?
Geweldige zanger, vriendelijk en bescheiden, mega stem. Live gezien NSJ

2 likes

20 likes

22 likes

Om het maar muzikaal te houden… Take a bow (Muse)

Vraag me wel af wie het zwaarder te verduren heeft gehad… De laars of de Skyracer…
(denk dat ik het antwoord weet)

1 like

Ze opereren zeer geregeld samen op karwei iig.

Echte maatjes zijn het.

Dus niet


Maar

Alleen dan meer in de sferen van

5 likes

Ik moet dan toch altijd aan de film Full metal jacket denken bij dat liedje 🤷

1 like

6 likes

The White Stripes - Little Room

:grin:

31 likes

Mooi onderwerp voor een wedstrijd, zeg!

Hierbij zal ik ook een duit in het wedstrijd zakje doen. Niet dat de foto geniaal (in tegendeel zelfs) is hoor, echter de muziek gelinkt is dat naar mijn mening zeker wel!

Met uiteraard:

12 likes