Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Net gedaan! Alvast bedankt.

Vanavond ook deze absolute schoonheid ontvangen. Moet nog een nieuw glas in, een minder drabkleurig bandje en heeft wat nazicht nodig (movement ligt los in de kast) maar verder werkt die wel netjes, inclusief het alarm :smile: heel erg blij ermee.

15 likes

Horloges dienen geen geopolitiek doel. Draag derhalve gewoon een Rus vandaag.

15 likes

Ben vandaag vrij.
Dan draag ik graag een mooi horloge.

13 likes

Dit is idd een mooie kleur

1 like

Crosspost van Fotowedstrijd #66: movement acceptabel-stabiel gekregen, beetje olie, vers glas, nieuw bandje, en meteen maar beide afgeleefde (en non-matching) kroontjes vervangen. Happy as a clam met het resultaat. :blush:

17 likes

Mooie foto met een nog mooier horloge. Super!

1 like

vanavond deze poljot 2616IH weer in elkaar gezet in mijn mobiele “werkplaats“en mag ie zaterdag terug naar zijn baasje :+1:

20 likes

Bijzondere wijzerplaat! Mooie sunburst!

1 like

Sturmanskie 31659, lekk0r!

18 likes

Vind ‘m ook wel mooi, ken het merk horloge niet maar prachtige kast ,
Wie het weet mag het zeggen :grin:

1 like

Ik vind dat toch zo geweldig. Dat je km’s van huis op een parkeerplaats aan het knutselen bent.

2 likes

Fijne Vostok vrijdag maar weer.

11 likes

Ik heb de clinic’s niet voor niets gedaan, heb het er druk mee :+1:

1 like

De prachtige Luch vandaag.

14 likes

Ik doe mee Eddie, een maroon verkleurde ( klopt toch Bert?) blauwe scuba op deze zonnige dag. Iedereen een goed weekend gewenst!

11 likes

Whaahaa, heb je een daadwerkelijk een mobiele reparatie werkplaats? Wat een geweldig idee. Hoe doe je het met reinigen, draaien voorraad. Maak eens voor ons een rondtoertje door de werkplaats?

3 likes

De Vostok blijft vandaag in de kist, ben nog te verliefd op de dial van de Сигнал. :blush:

14 likes

1000x dit!

2 likes

Gezegend en zalig Boctok vrijdag allemaal. Geniet van het weekend.

15 likes