Fijne Vostok vrijdag maar weer.
Ik heb de clinic’s niet voor niets gedaan, heb het er druk mee
Ik doe mee Eddie, een maroon verkleurde ( klopt toch Bert?) blauwe scuba op deze zonnige dag. Iedereen een goed weekend gewenst!
Whaahaa, heb je een daadwerkelijk een mobiele reparatie werkplaats? Wat een geweldig idee. Hoe doe je het met reinigen, draaien voorraad. Maak eens voor ons een rondtoertje door de werkplaats?
1000x dit!
Da’s toch mooi 2 meer dan géén Vostok’s
Fijne Vostok friday allemaal.
Vandaag de (blauw verkleurde)scuba dude big dot .
Ze zijn er voor gemaakt,6 meter onder de waterspiegel en deze duiker loopt als een tierelier.
Ik ben alle weken doordeweeks onderweg met de vrachtwagen en doe bijna iedere dag wel wat aan de horloge knutsel hobby, schoon maken doe ik thuis in de horlogeschoonmaakmachine of met ouderwets met wasbenzine, ik zal volgende week een paar foto’s plaatsen
Gewoon super ontspannend om te doen
Op deze Wostok vrijdag doe ik toch maar een civiel URRS klokje voor de gewone man om de pols, een Pobeda uit 1956.
Dit omdat er ook zeer veel gewone mensen in Rusland zijn die deze situatie niet willen en er ook onder lijden. Je zult maar zo’n president hebben!
En, gelukkig zijn ook daar gewone mensen die zijn of haar nek durven uitsteken en zich uitspreken, zoals van de week deze TV-producente, Marina Ovsjannikova, op de Russische (staats?)televisie. Heel moedig!
Prettig weekend iedereen!
Groeten, Tom.
627 titanium , was van plan om ook deze te swappen maar zie er toch vanaf , ik heb 2x 627 Scubadude titanium en vind dat wel genoeg dus deze mag weg

Fijn weekend heren word lekker weer .

Deze NA kwam vandaag binnen.
Nieuwe batterij er in, maar er gebeurde niks. Tot ik er achter kwam dat het batterijtje andersom er in moest, met de min naar boven.
Een wat aparte datumschijf, maar je kan in ieder geval wel een week terug en een week vooruit plannen
Voor een DDR horloge vind ik 'm wel een westerse naam hebben.