Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Fijne Vostok vrijdag maar weer.

11 likes

Ik heb de clinic’s niet voor niets gedaan, heb het er druk mee :+1:

1 like

De prachtige Luch vandaag.

14 likes

Ik doe mee Eddie, een maroon verkleurde ( klopt toch Bert?) blauwe scuba op deze zonnige dag. Iedereen een goed weekend gewenst!

11 likes

Whaahaa, heb je een daadwerkelijk een mobiele reparatie werkplaats? Wat een geweldig idee. Hoe doe je het met reinigen, draaien voorraad. Maak eens voor ons een rondtoertje door de werkplaats?

3 likes

De Vostok blijft vandaag in de kist, ben nog te verliefd op de dial van de Сигнал. :blush:

14 likes

1000x dit!

2 likes

Gezegend en zalig Boctok vrijdag allemaal. Geniet van het weekend.

15 likes

Ik doe ook mee, heb nog maar 2 Vostoks helaas, beginnende verzamelaar…

14 likes

Da’s toch mooi 2 meer dan géén Vostok’s

6 likes

Fijne Vostok friday allemaal.
Vandaag de (blauw verkleurde)scuba dude big dot .
Ze zijn er voor gemaakt,6 meter onder de waterspiegel en deze duiker loopt als een tierelier.

13 likes

Ik ben alle weken doordeweeks onderweg met de vrachtwagen en doe bijna iedere dag wel wat aan de horloge knutsel hobby, schoon maken doe ik thuis in de horlogeschoonmaakmachine of met ouderwets met wasbenzine, ik zal volgende week een paar foto’s plaatsen
Gewoon super ontspannend om te doen :ok_hand:

13 likes

Deze gisteren in Nijmegen omgedaan en nu bij het zwembad in Phuket :sunglasses:
Fijne avond allemaal :blush:

15 likes

Op deze Wostok vrijdag doe ik toch maar een civiel URRS klokje voor de gewone man om de pols, een Pobeda uit 1956.
Dit omdat er ook zeer veel gewone mensen in Rusland zijn die deze situatie niet willen en er ook onder lijden. Je zult maar zo’n president hebben!

En, gelukkig zijn ook daar gewone mensen die zijn of haar nek durven uitsteken en zich uitspreken, zoals van de week deze TV-producente, Marina Ovsjannikova, op de Russische (staats?)televisie. Heel moedig!

22-03-14_Marina_Ovsyannikova_Protest

Prettig weekend iedereen!

Groeten, Tom.

19 likes

Maroon Scubadude was blauw .
42mm titanium kast de 627

19 likes

Fijne Vostok Friday!

15 likes

Nog even een snel fotootje voor Vostok Vrijdag alweer voorbij is.

13 likes

627 titanium , was van plan om ook deze te swappen maar zie er toch vanaf , ik heb 2x 627 Scubadude titanium en vind dat wel genoeg dus deze mag weg :slightly_smiling_face: morgen trek ik me 2 advertenties terug omdat ik ze ergens anders wil adverteren , platform met een groter bereik . Ebay , Catawiki of Etsy ben er nog niet helemaal uit …
Fijn weekend heren word lekker weer . :+1:

11 likes

Nog steeds de prachtige Luch :star_struck:

13 likes

Deze NA kwam vandaag binnen.
Nieuwe batterij er in, maar er gebeurde niks. Tot ik er achter kwam dat het batterijtje andersom er in moest, met de min naar boven.
Een wat aparte datumschijf, maar je kan in ieder geval wel een week terug en een week vooruit plannen :grinning:
Voor een DDR horloge vind ik 'm wel een westerse naam hebben.

:ukraine:

15 likes