Fotowedstrijd # 66 : artiesten/liedjes

dat schilderij

1 like

Vind het knap dat jij dat zo met een hoekje kan beoordelen :+1: :rofl:

1 like

Is het Chrome and paint? van Ice Cube

1 like

Dat hoekje mis ik vandaar :slight_smile: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

De inkopper van de week. Wie oh wie maakt vanavond de foto?

Ik mis sowieso nog wel een hoop vrij makkelijk fotografeerbare nummertjes, zoals iets met rode hete chili pepers. Sweets, candy (shop), honey, sugar, snoop. Pizzaaaaaaaaaaaaa. En alles met wat wit poeder of groen rookbaar spul. En nog steeds geen ouwe Hazes :dark_sunglasses: :beer:
Tot morgenavond 20.00 de tijd :camera:

Voor de rest : mooie, leuke en originele inzendingen heren, complimenten allemaal :+1:t5: :+1:t5: :+1:t5:

5 likes

Ik had weinig inspiratie :nerd_face::rofl:

1 like

Ik zal vanavond even kijken voor “nights in white satin”

3 likes

:bread:

🥲

2 likes

Mijn Beatles-plaatje:

5 likes

Sowieso het hele album waar dit nummer op staat. Sowieso het hele muzikale ouvre van Nick Cave :heart_eyes: Sorry, dat moest ik even kwijt.

2 likes

Een blauwe envelop van onze vrienden die het niet leuker kunnen maken + een nummer van de Beatles:
Hello Goodbye ….of …Help

1 like

Lemmy :metal:t3:

1 like

Ik heb alleen wel een heel ander gevoel bij M&M’s dan wat het nummer uitdraagt :face_with_monocle:

@LastGentlemen for the win!

1 like

Brother(s) in arms

10 likes

Ze zijn minder onschuldig dan je denkt hoor.

4 likes

I know!!! Op één of andere manier komen ze altijd in m’n boodschappentas terecht…

1 like

Ik doe ook even mee, geen fancy filters maar wel een boodschap in deze vreemde tijd. Het is “vijf voor twaalf” :peace_symbol:

15 likes

Dit weekend in actie met m’n tribute van een bekende Amerikaanse band. De DJ mocht niet ontbreken.
Hint: de nummers die we speelden waren Absolutely Live!

7 likes

De foto is wat mij betreft gaaf genoeg om een wrist shot goed ge keuren. :sunglasses:

3 likes