Fotowedstrijd # 66 : artiesten/liedjes

:point_down:t5:

En precies op de 100 reacties, met 28 inzendingen, eindigt de wedstrijd. Da`s mooi.

Goed heren, ik ga even rustig koekeloeren wie er door gaan, morgen of overmorgen de stemronde.

8 likes

Cool…The Doors. Dat album heb ik grijs gedraaid.

1 like

Helaas helaas…. er is wel een overeenkomst: in de bandnaam die ik bedoel zitten ook 2 o’s

1 like

Oh haha. Ten Years After dan? Ook grijs gedraaid. :grin:

Edit : ah ook niet. I give up :sunglasses:

1 like

Cheers!

1 like

:thinking: Rolling Stones?

Oh, te laat . Toto it is.

1 like

Ah ook zeker lekker!!

1 like

Weet niet of het mag via de regelementen , maar soms zijn de stemtopics maar een paar dagen .
Kan dat niet naar een week . Heb het nu al een paar maal gehad dat ik wilde stemmen na een dag of drie maar dat de stemming dan al gesloten was .

2 likes

Maakt het nodeloos langdradig. Ik tag je wel, dan vergeet je het niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ach, rekken we het toch een beetje op. Staan ook geen duidelijke regels voor (en terecht), dus plakken we er gewoon een dagje aan vast.

2 likes

Onder in my whiskeyglas
(Koos Kombuis)

In de pracht songtekst rept Koos over ‘Drie skepe’. Dat staat voor ‘Three ships’, een Zuidafrikaans whiskeymerk.

Te laat, maar wilde 'm toch nog ff plaatsen.

6 likes

Heb ik in huis, uiteraard… :slightly_smiling_face:

3 likes

Is er al een stem topic? :blush:

3e week van april, komt goed :+1:t4: Kan ook een weekje later worden (eind april, begin mei, op zn top 1 juni).

3 likes

Weer een heel leuk topic geworden , bedankt @FransT . Helaas een veel te drukke week gehad om zelf iets origineels in te sturen

1 like