Fotowedstrijd thema 'Kerst'

Waarde leden. De foto topics waren aan het begin een groot succes, maar na een paar edities nam de belangstelling enigszins af. Of het nu de korte inzendtijd of iets anders was, reden dat @ChowMonkey en ik het even hebben laten liggen.

Maar… we gaan knallend het jaar uit met een laatste editie, met als thema ‘Kerst’.

Deadline is 26 december om 23:59 uur.

Jullie hebben derhalve twee weken de tijd, wat meer ruimte om wat te freubelen dan in de vorige edities. Geen excuses over ‘geen tijd’ dus. Kortom, we verwachten massale inzendingen. Van @helden zijn Daytona in de achterzijde van een kalkoen en van de DumeT instrument 1 van @Arie_Kabaalstra op zijn met lampjes en slingers behangen DumeT werkbank. @windhund zal wel weer een bedreigde diersoort tevoorschijn toveren en het is @Jeffreyh1984 wel toevertrouwd om iets met een badjas (zie foto onder voor het idee) te maken. En natuurlijk zal @25tien wel weer met iets plats op de proppen komen.

Eens kijken of @Sprinter en @malus65 het de doodgeverfde favorieten @Helden en @Rmen9 het lastig kunnen maken.

Oh ja, het wordt een ouderwets rommel topic. Lekker foto’s er in mikken, discussiëren over welke de mooiste is en waarom.

Op 27 december zal ik de winnaar (meeste likes) bekend maken. De prijs blijft nog even geheim maar het is zonder meer de moeite waard.

Succes!

Candide en Chowmonkey.

35 likes

Nou is fotograferen zeker niet mijn sterkste kant, maar laat ik maar aftrappen! Alvast een fijne kerst gewenst.

13 likes

Hierbij mijn bijdrage. Een Seiko srp655.

10 likes

Omdat ronde kerstballen ouderwets zijn in de boom :wink:

13 likes

Je kunt en hebt beter😉

Ik moet andere mensen ook een kans geven toch? :yum:

2 likes

Kom ik thuis van mijn werk , staat er ineens een olijfkerstboom :confused:

5 likes

Ja daarom skip ik deze​:joy::grimacing:

1 like

Ik las hem even met een leesteken teveel. :neutral_face:
En ik zal ook binnenkort eens bij de schoonfamilie een klok in een kerststol begraven. :thumbsup:

16 likes

Horseloge

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

11 likes

En daarom koop ik alleen horloges met drilled lug holes :joy:

20 likes

:slight_smile:

3 likes

Kijk @hendrik weet toch hoe hij, en ook nog scherp, foto’s moet posten :wink:

Is deze ook van jou?

ff de kleine lettertjes lezen Jo!

Fijne feestdagen :+1::smile:

7 likes

40 likes

Baby GS