Fotowedstrijd thema 'NATO'

Het thema van deze editie is ‘NATO’. Ik weet dat een hele hoop HF’ers gruwelen van deze spanbandjes, anderen zijn er juist weer verzot op. Inzenden kan tot 17 februari 23.59 uur, daarna wordt de winnaar bekend gemaakt, zoals gebruikelijk weer op basis van het aantal ‘likes’.

Dit topic mag worden gebruikt voor zowel foto’s als geouwehoer over de foto’s of horloges.

Succes allemaal!

Groeten,

Sjoerd aka @ChowMonkey (die zet ik er telkens bij voor de vorm, want ligt alleen maar Malibu te lurken in een gele Speedo, maar ach hij was tenslotte de grondlegger) en Ide (under cover met zonnebril en petje)

7 likes

Geen schijn van kans, maar ik trap af met de enige NATO in mijn bezit:

4 likes

Nato is top :facepunch:

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20161209_160735.jpg.html][/URL]

4 likes

Leuke Steinhart.

13 likes

In die setup past die klok zo in de “ik heb een rolex geërft” of “deze heb ik kado gehad” wat is deze waard topic.

1 like

10 likes

Welke setup🤔

De zwarte nato en de groene bezel. Doet hem geen goed. Met de stalen band vele malen mooier naar mijns inziens.

Maar goed, het was het nato topic en ik breng niks in dus moet mijn kop houden. :hugs:

1 like

Pcies…of ook een Rolex kopen.

5 likes

Hehe, dat ga ik niet doen. Zonde van het geld. Voor veel minder geld heb je betere klokken :+1:t2:

1 like

Dan toch de andere optie :+1:

5 likes

Close upje

18 likes

Hee dames, het Viva forum is in je andere browser tab.

Haha hee doe die eens razendsnel op de post jij!

1 like

Nato for the win! Mijn kleurtjes voor op het werk :wink:

17 likes

Zoals?

1

7 likes

5 likes