🍀 Clover Straps only 🍀

Inderdaad custom. Gewoon even mailen met Patrik.

Op zijn IG profiel kun je veel voorbeelden terugvinden.

https://instagram.com/cloverstraps?igshid=100fefph9oxhg

4 likes

Boring hier. Incoming! Plunjebaal speciaal.

6 likes

Even quick & dirty

4 likes

Vandaag wat Clovers op mijn Tudor Black Bay 58 geprobeerd. Wat vinden jullie, kan het? Zit wel verdammekes lekker :metal:

4 likes

De blauwe is voor de BB58, de zandkleurige gaat op de nieuwe Archimede

3 likes

Zandkleur op Archimede ziet er heel dik uit! :ok_hand:t3:
Die blauwe gestikte band op de BB58 vind ik zelf een iets minder geslaagde combinatie tbh

1 like

Ik denk dat ik het met je eens ben. De lugs van de BB58 zijn hier niet top voor, die hoort op staal of rubber.

De Pilot heeft kortere lugs waardoor de band veel mooier aansluit.

1 like

Long story short: ik nam intussen al een tijdje geleden een prachtige Šturmanskie van @Bert59 over. Die kwam op een speciale, waarschijnlijk custom, strap met drukknopen zonder enig label of merkteken. Bert had die ook zo gekocht dus die strap terugvinden was onbegonnen werk. Doodzonde, want hij staat mooi stoer op dat horloge.

Na aankomst van m’n Океан had ik, op aanraden van @anon53002072EV hier, Patrik van Clover Staps gemaild om wat ideetjes af te toetsen. En toen het ontwerp voor de blauwe Океан strap klaar was (die klaar ligt, maar te wachten op een passende buckle) vroeg ik of hij ook volledig custom werk deed - meer specifiek, zwart grofleer met drukknopen?

Ja dus. Daarstraks de splinternieuwe strap op de Šturmanskie gezet, en… wow.

Dikke aanrader dus. Reageert snel op mail, maakt op maat wat je wil. :ok_hand:t2:

Coming soon: de foto’s van de strap voor de Океан :grinning:

4 likes

Goed gedaan!

Erg vet

1 like

Prachtig , een custom bandje . Staat idd erg mooi !!

1 like

Ja, ben er heel blij mee. Het is net iets ander en dikker leer dan het originele waardoor het nog net wat massiever/steviger over komt, past er perfect bij. Patrik heeft er wel op gesakkerd want blijkbaar is het niet evident om dit gestikt te krijgen, maar het resultaat mag er zijn. :grin:

1 like

Zo, daar zijn we dan! Donkerblauw canvas met lichtblauw stiksel, rood leren backing. Super dik en toch heerlijk soepel. Complete stijlbreuk komende van de honey leather/rubber Hirsch, ik denk dat ik af en toe ga wisselen, beiden zijn té tof.

2 likes

En als laatste, de “outlet” strap die ik bij de vorige bestelling meenam. Ik gokte dat die goed zou passen bij de Komandirskie, en absoluut niet teleurgesteld. Draagt soepel, licht, en de kleur is zo goed als identiek aan de dial. :grinning:

2 likes