Fout bij gebruik slider

Misschien wat cryptisch omschreven maar ik weet niet hoe ik dat ding moet noemen.

Soms kom ik in een topic met vele tientallen posts en dan wil ik naar de meest recente post gaan. Ik klik dan op de groene knop rechts onderin met daarin de counter van het aantal posts.

Negen van de tien keer krijg ik van een http 500 fout waarna ik de pagina moet herladen. Wanneer ik er daarna weer op klik opent hij wel correct.

Gebeurt op een Android toestel met Chrome.

2 likes

Hier geen last van, zelfde software…

Ik heb wel soms dat de slider niet terugklapt :stuck_out_tongue:. Jouw probleem heb ik nog niet ervaren.

Heeft dat niet gewoon te maken met de traagheid van het forum? Het was hier vanmorgen weer ruk.

1 like

Ik krijg dan volgens mij een 503 bad request. Maar inderdaad zelfde probleem met Android 7 en 8 en laatste chrome

Ok zelf nog niet gehad, ik zit op Android 7 met de laatste Chrome.

Hier hetzelfde probleem al heel lang. Als je denkt, ik hoef niet alles te lezen, dan sleep je dat ding wel eens naar beneden. Krijg standaard foutmelding… En als je dan opnieuw probeert, dan werkt het wel.

Hier nooit last van.

Android 9. Chrome Dev.

Dit heb ik ook. En hier had ik last van op mijn galaxy s7 en op mijn Huawei mate 20 pro

Heb 't zelde

Toch opmerkelijk dat dit zo gemengd gebeurt bij gebruikers.
Ik heb echt nergens last van. Heb nu net nog even weer getest bij een stuk of 10, 15 (grote / lange) topics

Vooral dit. Dit is wel erg vaak.

Sinds deze week geswitched naar Android 9 met Chrome en nu ook continu “Aw Snap” meldingen bij het gebruik van de slider. Tot vervelens toe.

Zondag telefoon geroot. Na het rooten geen problemen meer. Iemand die kan bevestigen wel problemen zonder root, geen problemen met root?
M’n vorige telefoon was ook geroot en had geen problemen met de slider.

1 like

Als je me zoekt ben ik ook even rooten…

Oh wacht, ik heb een iPhone en dan werkt het gewoon. :sunglasses:

1 like

Dat is apart. Dat het rooten er iets mee te maken heeft :thinking:

En nogmaals, ik gebruik Chrome Dev op Android 9 en heb nog nooit ergens last van gehad.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrome.dev&hl=en

Ach ja die aloude discussie. Gebruik vooral wat je prettig vind.

Ik weet niet of het puur met rooten te maken heeft, wellicht speelt er op de achtergrond iets anders mee.

2 likes

Ik zou niet durven! Maar in jouw verhaal las ik root(en) zo veel, dat ik het niet kon laten om even te reageren (overigens met een knipoog, achter de zonnebril…:wink:).

1 like