Vandaag dit binnengekregen.
Deze wuivende Mao is zo fout, dat hij best wel weer leuk is…, nou ja, in ieder geval apart.
De Chinese euro kreeg ik er als vriendelijk gebaar bij.
Ik vond nog dit leuke artikel over het horloge.
Vandaag dit binnengekregen.
Deze wuivende Mao is zo fout, dat hij best wel weer leuk is…, nou ja, in ieder geval apart.
De Chinese euro kreeg ik er als vriendelijk gebaar bij.
Ik vond nog dit leuke artikel over het horloge.
Niets fout aan, hoor. Heeft niets meer met politiek te maken. Leuk ding.
Snap wel wat je zegt. Het is wel echt een heel fout historisch figuur met eea op zijn kerfstok. Alleen ga ervan uit dat je dit niet gekocht hebt omdat je hem en zijn politieke ideeën adoreert. Dus het is wel een unieke aanvulling op je verzameling en in die context zie ik deze aankoop, al zou ik zelf niet snel zoiets kopen. Dus gefeliciteerd!
Leuk achtergrondartikel ook!
Zelfde type type discussie als bv een Vostok met een hamer en sikkel of een verzamelaar van oorlogsmemorabilia die ook foute uniformen in zijn collectie heeft. Dat is compleet wat anders dan zo’n horloge/uniform dragen met een bepaalde overtuiging op een politieke bijeenkomst of demonstratie. Intentie en context zijn in dit geval leidend volgens mij of dit wel/niet fout is.
Met “fout” bedoelde ik eerlijk gezegd nog niet eens politiek fout. Als het een afbeelding van bv de paus was geweest, had ik het ook fout gevonden, maar dan meer bedoeld als in foute muziek. Eigenlijk mag je het niet leuk vinden, maar als curiosum heeft het wel wat.
Ah op die manier.
Smaken verschillen wat dat betreft, je hebt in ieder geval een - ik heb dit woord de laatste tijd al vaker gebruikt, maar het past wederom zo mooi- "conversation piece "
Leuk ding hoor
leuk ding! Nu wil ik er ook 1
Leuk man! En politiek, ach ja net zo oranje als het groen hier
Waarom is bij de ene horloge wel een duidelijke hand zichtbaar en bij een andere niet?
Als het horloge stilstaat, is de hand wel duidelijk zichtbaar. Nu wuifde Mao tijdens de foto.
Misschien dat dat de reden is.
Haha leuk ding zeg! Leuk om je collectie (extra) mee op te fleuren