Fraaie Omega Speedmaster op Marktplaats

Lijkt op een 145.012, maar is het geheel onmogelijk dat dit een 105.012 is?

Met zulke foto’s en geen details over markeringen en serienummers blijft het gokken over de achterkant, wijzerplaat en case. Afgezien van de wijzers lijkt het wel te kloppen allemaal. Band lijkt een 1039, maar kun je dat met zekerheid zeggen met de foto’s?

Persoonlijk: wat een afgeleefd ding en dan foto’s maken op een vet gasfornuis… Kan desondanks een mooie vangst zijn

Doos is volgens mij tijdscorrect

Thanx :+1:

“Persoonlijk: wat een afgeleefd ding en dan foto’s maken op een vet gasfornuis… Kan desondanks een mooie vangst zijn”

Dat kunnen juist de mooiste vangsten zijn! Ik geef het op…probeer mevrouw vanaf gisteren avond te bereiken maar geen gehoor.

Het geluk is er ook al een beetje af heb ik het idee:)

Die red Submariner van een tijdje terug was ook niets als je afging op de advertentie :smile:

Deze Speedmaster had je binnen een uur na plaatsing moeten hebben, nu is het al te laat.

Ik zag de advertentie ook, Dus maar eens aan Mr Fratellowatches gevraagd ‘Is het wat ?’

Volgens hem wel en aangezien ik nog geen speedy had , en gecharmeerd ben van pre-moon, maar een bod uitgebracht . Als alles goed gaat komt hij nu deze kant op en zal ik wat foto’s laten zien . Hij heeft in ieder geval een ‘Dot over 90’ bezel (kun je zien bij uitvergroten van de foto’s) 't zal mij benieuwen

6 likes

En de advertentie is weg, gefeliciteerd @renejk!

2 likes

Gefeliciteerd Rene. Ik heb nu een 861 maar had er graag nog een 321 bij gehad :slight_smile:

ik heb zelfs nog nooit een speedy gehad (niet helemaal waar , 1x een reduced, maar dat telt niet)
en hier ga ik van de kunde en kennis van anderen uit , aangezien ik 0 verstand heb van Omega

Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen in vergelijking met je mooie vintage Breitlings! Ik vind de Speedmaster (en veel andere vintage Omega’s) in ieder geval top.

Zonder 'm verder gezien te hebben? Wow, brave man!

1 like

Bravo! Da’s inderdaad ballen hebben.

Ondanks de zegen van RJ zou ik het nog niet wagen. Maar goed, ik ben sowieso niet van de plotselinge aankopen.

Succes met de aankoop! Ben benieuwd naar de hi res foto’s tezijnertijd :smile:

die is vlot weg :smiley: …!!!

mijn beste aankopen heb ik op deze manier gedaan, maar dan ben ik meestal zelf degene die er veel van weet
maar als je het hele plaatje bekijkt klopt het gewoon
doosje , schakeltjes, band en klokje passen allemaal bij elkaar en bij een ‘pre-moon’ , dan wordt het allemaal wat makkelijker. grote vraag blijft 'wat is de algehele staat en is de wijzerplaat met wijzers niet ‘te’ wit en zonder patina , meestal duid dat op een TGTBT (to good to be true) … maar soms heb je mazzel

En niet allen RJB , maar ook wat anderen die er hun licht op hebben laten schijnen :wink: maar het helpt zeker als ze allemaal zeggen ‘doen’

Ik zou het ook gedaan hebben. Met jouw bod haal je niet de deal van de eeuw binnen maar kan je een topklok je geld wel op verdubbelen.

doe ik het voor … doe mij er nog maar 40 van die dan :wink:

wel aannemende dat het is wat ik (en anderen) denken dat het is.

Pre-moon speedies blijven maar stijgen.

Niet onbelangrijk blijft de staat van het uurwerk. Onderdelen van de 321 worden schaars. Dus duimen!

hij loopt goed volgens de verkoopster , dus daar gaan we dan maar van uit :wink:

Dus dan wist ze wel dat het een handopwinder was.
Stond niet bij de advertentie.
Wat is het verhaal bij het klokje?