dit is het verhaal, verder niets :
Beschrijving
Goed lopend Omega horloge met het orginele doosje erbij .
Reserve schakels van de stalen band zitten er apart bij
Bieden vanaf 1250,-- euro
Had ik ookal gelezen
Maar als je een klokje van 1000+ verkoopt zet je er toch alles bij wat je weet. Zeker dat het een handwinder is als hij goed loopt.
Maar ja, vrouwen
Hoop voor je dat je een topper hebt binnen gehaald.
Daar ben je normaal erg goed in
ik kreeg net een heads up :
“I dont think anything is wrong with your watch. It is all good . aside from that, parts are still available for these. I have three dials, I have hands and DON bezels so things could be worse.”
dus het valt allemaal wel mee (of bedoelde je uurwerk onderdelen ?)
Ik bedoelde uurwerkonderdelen ja. Die zijn niet ruim voor handen.
Mooi . Dan komt het zeker goed.
Zijn vaak de beste deals.
Mooie foto’s , complete beschrijving en alles duidelijk en veilig betekend veelal de volle mep betalen.
Congrats Rene!
Benieuwd naar de foto’s
Ik blijf het toch altijd een gok vinden om dit soort bedragen over te maken naar vreemden.
Naast dat ik wat huiverig zou zijn voor oplichters, zou ik het horloge eerst willen zien en voelen. De foto’s gaven mij niet echt een duidelijk beeld.
Hopelijk ontvang je een prachtig horloge!
(Hopelijk) gefeliciteerd René
daar hoop ik ook op , maar er is altijd een TGTBT (too good to be true) kansje en zijn er wel vreemde dingen aan de hand met het klokje
Ook een leuke, vraag om extra foto’s, en bekijk dan de EXIF data van de foto’s voor de datum/tijdstip of deze recent zijn gemaakt en als je geluk hebt zit er ook de lengte en breedtegraad bij en weet je precies waar de verkoper woont.
Ik rij altijd. 3u heen en terug is geen uitzondering.
Poeh ik ben zeer benieuwd naar de echte staat en de mooie plaatjes. Ik zou het niet aandurven maar top dat je de gok bent aangegaan!
Maar als je een klokje van 1000+ verkoopt zet je er toch alles bij wat je weet. Zeker dat het een handwinder is als hij goed loopt.
dat doe je dus alleen als je iets van horloges weet , of als het je hobby is . Als je naar de andere advertenties van de verkoopster kijkt zie je dat ze wat keramiek en porcelein verkoopt , niet bepaald het type verkoopster dat vragen gaat beantwoorden als ‘staat de DOT boven of naast de 90 ?’ ten eerste weet ze niet wat een dot is , ten 2e heeft ze geen idee waar de 90 staat ., en ten 3e heeft ze geen enkel idee waarom het belangrijk is en waarom al die mensen zulke moeilijke en lastige vragen stellen, ze wil gewoon een horloge verkopen …
en daar moet je dan ook naar handelen …
en ik heb het denk ik ook vaker laten zien ?
paar maanden terug werd er een ‘Bretitling navimeter 806’ aangeboden

ik heb de mevrouw een bod gedaan dat geaccepteerd werd, betaald en toen kreeg ik dit

incl papieren , 1 vd mooiste Navi’s die ik gezien heb . ik heb mevrouw terug gebeld dat het horloge aangekomen was en gevraagd of ik haar iets extra’s mocht sturen omdat het veel mooier was dan op de foto’s
Begint een mooie collectie te worden René!
Begint? volgens mij is het dat al

Begint een mooie collectie te worden René!
Inderdaad, nu hij de Breitling meuk inruilt voor kwaliteitshorloges (Omega en Enicar)
(Die enicars mag hij altijd naar hier opsturen ook, mijn ultradive heeft een chrono maatje nodig
Die ouwe Breitlings zijn juist (itt de moderne) supergaaf !
Is de post al geweest ??