Française of Panthere?

Haha. Ik ben even terug gaan kijken in het Cartier Only topic. Jij had dus deze daar ook gepost. Ik wist dat iemand deze foto daar gepost had, naar aanleiding van een NA van @noordwolde (stond hem heel goed trouwens) , maar was vergeten wie :wink:

Het is trouwens wel waar dat op Cartier op hun website, de Panthère MM enkel afbeeldt gedragen door een dame. Maar is voor mij unisex.

On topic @Hakuna: Ik kan je alleen maar aanraden om ze beide eens te gaan passen. Dan kan je zelf zien wat voor jou het mooiste past. :slight_smile:

2 likes

Beide prachtig, sowieso passen. Triggert, als het goed is, gelijk een bepaald gevoel… Dan weet je het meteen. Alleen vergelijken vanaf de afbeelding dekt i.m.o. niet altijd de lading.

Can’t go wrong either way. Good luck! :facepunch:t2:

1 like

Panthere voor een vrouw 100%. Française band valt in het niet bij de Panthere band. Probeer de smalle blauwe eens met diamantjes. !

3 likes

Ik zou voor de Française gaan als ik een vrouw zou zijn :thinking:

De Panthere vind ik wat gedateerd aandoen. Gedateerd is niet hetzelfde als klassiek.

1 like

Ik heb gestemd op panthere, maar meer omdat mijn vrouw die graag wilt als vrouw zijnde.

Ben het met de rest eens dat je beide gewoon even moet passen. Wie weet kom je wel tot een verrassende keuze!

1 like

Française vind ik persoonlijk wat mooier, ietsje sportievere en discretere look dan de Panthere, die vind ik wat dressier en opvallender. Allebei erg elegante ontwerpen, dus zeker beide eens gaan passen en dan raak je er wel uit.

1 like

De Tank is gewoon net even wat strakker, de Panthere heeft zo’n wat vage 80/90’s vibe:

3 likes