Franck Muller limited Vanguard Crazy Hours Vegas Racing

De Crazy Hours staat op mijn wish list, maar zover is het er niet van gekomen. Mede ook omdat er zoveel replica’s in omloop zijn, waag ik mij niet in het gebruikte domein.
Deze doet de waakvlam toch wel aanwakkeren …

17 likes

Ik vind hem maar lastig af te lezen. Niks staat op z’n plek. :sweat_smile: Gevalletje CDO!

4 likes

Dat spreekt mij nog het meest aan :joy:

3 likes

Ik kan natuurlijk kloklezen zonder cijfers, maar nee ik word er onrustig van. :joy:

De kleuren vind ik trouwens wel leuk om naar te kijken!

1 like

Vindt 'm grappig maar wil niet weten wat dat kost :stuck_out_tongue_closed_eyes: dus die sla ik over.

1 like

Dan zou je niet vaak op tijd zijn als je deze draagt…

3 likes

Ik vind het een gaaf horloge en ook jumping hours is natuurlijk erg gaaf. Maar aangezien er 77 zijn gemaakt wordt het lastig een nieuwe aan te schaffen. Maar mocht het lukken will ik hem wel een keer in het echt zien :heart_eyes:

Crazy Hours

Hij doet zijn naam wel eer aan :thinking:

Vegas Racing

Hier heb ik ook niks mee :smile:

Rond de $40k, sorry :grin:

2 likes

Denk het ook niet :joy::sweat_smile:

Wel een echt kermisklokje, worden er gelukkig maar 77 van gemaakt :rofl:

1 like

Eindelijk iemand die het begrijpt :pray::pray::pray:

2 likes

Wat heeft collateralized debt obligation er mee te maken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

1 like

De ontwerpers bij FM lachen zich iedere avond weer de gouden piemel uit de kashmir onderbroek vanwege al die mensen die hun kermishorloges voor belachelijk prijzen aanschaffen :joy:

Maar ja als je er maar genoeg weg geeft voor sponsoring volgt het kuddevolk wat dit kan betalen vanzelf. Oh nee das RM.

1 like

In het Nederlands is het OCS.

1 like

Je bent niet in de war met Richard Mille toevallig?

1 like

Ja zou kunnen. Allebei vreselijk :joy:
He gooit ze makkelijk door elkaar.

Oooh, zeg dat dan… Ja, een heleboel dus! :joy:

1 like

Deze fetish herken ik!!

1 like