Heren en misschien zelfs dames,
Ik lees al een tijdje dit forum en merk dat er veel kennis aanwezig is! Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe jullie tegen het merk Franck Muller aankijken.
Groet,
Ed
Heren en misschien zelfs dames,
Ik lees al een tijdje dit forum en merk dat er veel kennis aanwezig is! Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe jullie tegen het merk Franck Muller aankijken.
Groet,
Ed
Welkom,
ik zeg: Doen :~
Franck Müller master of complications. Toevallig nog even aan vergaapt afgelopen weekend aan de Königsallee in Düsseldorf.
Tabee
Mooie complicaties, wel (te) duur. Ook een beetje ‘fout’.
Zou toch wel graag zo’n Crazy Hours hebben, of een normale Casablanca (ik geloof dat iemand op 't forum er een heeft).
Edit : Na kleine research blijkt dat Bidle te zijn, erg mooi horloge.
Ik vind ze prachtig. Ook een bijzondere man die Franck, google maar eens wat rond.
Stond laatst een groot artikel in het 00/24 Horloges tijdschrift over Franck Müller.
Ik vind ze erg mooi en apart. Ook wel een klein beetje fout, maar daar is niet mis mee.
En wat een complicaties! (tu)
Volgens mij zag ik gisteravond in de laatste uitzending van Holland Sport een met heel veel stenen bezette Franck Muller om de pols van Patrick Kluivert. Iemand ook gezien? Fragment met Patrick Kluivert kwam trouwens uit een oudere aflevering.
Kluivert viel me ook op, een paar jaar geleden zag ik een foto van Danny Blind op zijn racefiets in fietspakkie met een Frank Muller om zijn pols :)o, beetje foute combinatie. Niet helemaal mijn smaak maar de techniek spreekt me wel aan.
Ik meen dat Kluivert geen Franck muller maar een DeGrisogono draagt met heeeel veel stenen, maar ik kan me vergissen
Ik meen dat Kluivert geen Franck muller maar een
DeGrisogono draagt met heeeel veel stenen, maar ik
kan me vergissen
ach ja, voormalig straatvoetballertje met te veel geld.
Hmmmm, Franck Muller en de FM Watchland group, wat zal ik daar es van zeggen…
Daar komt veel moois vandaan en ‘Master of Complications’ is een niets teveel zeggende titel.
Aeternitas Mega 4 Noir anybody…?
Over smaak valt niet te twisten. Mijn ding is het totaal niet. Schmuck… Opzichtig… Gewild… Te imponerend… maar zoals gezegd… over smaak valt niet te twisten
Wanneer een klok je raakt, go for it zou ik zeggen!
I went for it: heb vandaag een Cintree Curvex Grand Guichet gekocht!
Moet zeggen dat ik er blij mee ben!
Dank voor al jullie reacties!
Groet,
Ed
Ik zie ONWIJS hoge prijzen voorbij komen als ik dat horloge google. Is het het waard tot nu toe?*
*gewoon benieuwd
Prachtig horloge (tu)(tu)
Ik zie (als het mogelijk is) graag wat foto’s verschijnen
Ik wens je heel veel draagplezier!
I went for it: heb vandaag een Cintree Curvex
Grand Guichet gekocht!Moet zeggen dat ik er blij mee ben!
Dank voor al jullie reacties!
Groet,
Ed
Ow Yeah, prachtig horloge. Ik kijk uit naar een fotorepo.
Zoals de meesten zeggen, knappe uurwerken, maar niet mijn draagsmaak.
Volgens mij zag ik gisteravond in de laatste
uitzending van Holland Sport een met heel veel
stenen bezette Franck Muller om de pols van
Patrick Kluivert. Iemand ook gezien? Fragment met
Patrick Kluivert kwam trouwens uit een oudere
aflevering.
Van Keisuke Honda, voetbalde voorheen bij VVV, was ook een kort stukje in Holland Sport. Hij droeg twee horloges! :+