Frans Germeraad

Hallo Horlogefans,
Ik heb onlangs een schitterende Oris Artelier Big Date gekocht bij Frans Germeraad.
Toen ik het horloge thuis gestuurd kreeg was er een klein probleem met de garantiekaart.
Meteen Frans gebeld en hij gaf als antwoord : stuur het maar terug,maar: dit was voor mij geen optie.
Frans mailde dat hij contact opnam met de eigenaar van het horloge.Diezelfde dag krijg ik een mail met het telefoonnummer van de oris dealer waar het horloge was gekocht.Meteen gebeld, leuk gesprek gehad en kreeg bevestigd dat alles klopte aan het horloge.
Ik kan alleen maar zeggen ;EEN PERFECTE SERVICE,VRIENDELIJK EN BETROUWBAAR.

Frans bedankt :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Ervaringen met (ver)kopers kunnen heel nuttig zijn om te weten. Zo nuttig, dat het forum er zelfs een aparte sectie voor heeft. Het heet “Ervaring met (Ver)Kopers” en daar plaatsen we dat :cool:

IK ben nieuw op dit forum

Ik heb het topic maar verplaatst.

Bedankt

Spoon was me net voor zie ik…

Goede service!
Maar als dit je 1e post is…
Lijkt wel of je reclame maakt.
Jezelf voorstellen, met horlogefoto’s, wordt hier zeer gewaardeerd :wink:

Speciaal een account hiervoor aangemaakt om dit melden…:confused:
Blijf zulke posts toch discutabel vinden.

Dit is geen reclame,heb het kontakt zo ervaren.

bedankt voor je vriendelijke reactie

No problem

Je kaapte dat horloge echt net voor mn neus weg! Had Frans via Facebook gesproken en duidelijk gemaakt dat ik al tijden zo’n horloge zoek, blijkbaar belde je een kwartier later voor hij zn berichten had bekeken en heeft hij 'm kort daarna aan je verkocht…
Erg jammer dat ik 'm niet heb kunnen bemachtigen maar toch een soort van fijn dat 'ie in het forum gebleven is :wink:

Als je er ooit vanaf wil…

1 like

Hallo Twan,pechvoor je maar als ik het een keer weg doe ben jij de eerste die ik benader.
Hopelijk vind je er een voor een leuke prijs.
Ben erg blij met dit horloge :thumbsup:

Een Orient overgenomen van Frans, goed gegaan, snel, duidelijk, vriendelijk en netjes! Voor herhaling vatbaar :grin:

xx

1 like

Gister een Tag Heuer Formule 1 verkocht aan @Germeraad De communicatie was goed en snel en de betaling stond binnen 5 minuten op mijn rekening.
Correcte vent waar je gerust een zaak mee kan doen!

Horloge verkocht aan @Germeraad. Goede communicatie en snelle betaling. Prima aanrader!

P.s. heel veel plezier met de nieuwe aanwinst! :+1:t2:

1 like

Ik kan het alleen maar bevestigen. Advertentie gezien op Chrono 24. Goede snelle communicatie. Goed verzonden. Alles in goede orde ontvangen.

1 like

Horloge band verkocht aan @Germeraad vorige week.

Reageert snel bied realistisch en betaald snel.

Kortom fijn transactie

1 like

Ginault or2 verkocht aan Frans
Deal was snel rond en ginault blijft mooi in het forum
Goed zaken gedaan met Frans
Snelle deal :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3: