Hallo Horlogefans,
Ik heb onlangs een schitterende Oris Artelier Big Date gekocht bij Frans Germeraad.
Toen ik het horloge thuis gestuurd kreeg was er een klein probleem met de garantiekaart.
Meteen Frans gebeld en hij gaf als antwoord : stuur het maar terug,maar: dit was voor mij geen optie.
Frans mailde dat hij contact opnam met de eigenaar van het horloge.Diezelfde dag krijg ik een mail met het telefoonnummer van de oris dealer waar het horloge was gekocht.Meteen gebeld, leuk gesprek gehad en kreeg bevestigd dat alles klopte aan het horloge.
Ik kan alleen maar zeggen ;EEN PERFECTE SERVICE,VRIENDELIJK EN BETROUWBAAR.
Ervaringen met (ver)kopers kunnen heel nuttig zijn om te weten. Zo nuttig, dat het forum er zelfs een aparte sectie voor heeft. Het heet “Ervaring met (Ver)Kopers” en daar plaatsen we dat
Je kaapte dat horloge echt net voor mn neus weg! Had Frans via Facebook gesproken en duidelijk gemaakt dat ik al tijden zo’n horloge zoek, blijkbaar belde je een kwartier later voor hij zn berichten had bekeken en heeft hij 'm kort daarna aan je verkocht…
Erg jammer dat ik 'm niet heb kunnen bemachtigen maar toch een soort van fijn dat 'ie in het forum gebleven is
Hallo Twan,pechvoor je maar als ik het een keer weg doe ben jij de eerste die ik benader.
Hopelijk vind je er een voor een leuke prijs.
Ben erg blij met dit horloge
Gister een Tag Heuer Formule 1 verkocht aan @Germeraad De communicatie was goed en snel en de betaling stond binnen 5 minuten op mijn rekening.
Correcte vent waar je gerust een zaak mee kan doen!