FransT

Hierbij een compliment voor FransT. Gisteren met elkaar gemaild, en even later gebeld en direct daarna afgesproken. Stipt op tijd op de afspraak en de deal was rond. Top.

Een leuke rubberen band voor mijn SKX overgenomen. Vlekkeloos en dat geldt voor zowel het bandje als de snelle transactie en afhandeling.

Heel mooi dik boek van Oris van @FransT gekregen …de volgende dag netjes(shockproof) al binnen.

Dank u vriendelijk @FransT :+1::grinning:

1 like

@FransT thuis mogen ontvangen voor een leuke ruil, onder het genot van wat rum en chocola wat gebabbeld over horloges en wat nog, zeker een +1 voor mij id toekomst!

1 like

Mooi horloge van Frans overgenomen, bomvrij ingepakt.
Bedankt Frans :+1::ok_hand:

1 like

Een paar maanden geleden een Hamilton van Frans overgenomen, helemaal vergeten mijn positieve ervaring achter te laten :sweat_smile:

Lekker aan de koffie mogen zien dat het horloge precies zoals beschreven was, en natuurlijk gezellig over horloges geouwehoerd. Aanrader!

1 like

Vandaag een ruil deal gedaan met @FransT afgesproken in het midden van de woonplaatsen. Horloge was perfect, leuk gesproken onder genot van een cola. Prima zaken doen met Frans :ok_hand:

1 like

Het leuke aan HF is naast al het dagelijkse horlogegeweld ook het ‘in het echt’ leren kennen van nieuwe mensen. Telkens is dat leuk, vandaag was daarop geen uitzondering!

Ik werd met verse hapjes en grote hoeveelheden drank ontvangen door Frans (@FransT). Waarom? Omdat Frans van mij een horloge heeft overgenomen en dat ging vlotjes, prettig en het voelde direct helemaal vertrouwd. Kan Frans dan ook van harte aanbevelen, toffe vent! Geniet van je nieuwe aanwinst Frans. :ok_hand:

NB De hapjes en drank waren mede mogelijk gemaakt door de Sligro. Goeie plek om af te spreken, ik ga gelijk een pasje aanvragen.:rofl:

3 likes

Vandaag een ondefinieerbaar Omega hoesje van @FransT gekregen. Gekregen? Ja gekregen! Fijne gast die Frans. Maar dat had ik hierboven ook al geschreven. :sunglasses:

1 like