Fratello limited Seiko Alpinist in aantocht! 15 januari 2021

Fratello gaat waarschijnlijk 15 januari een limited Seiko Alpinist uitbrengen als ik de teaser mag geloven!

6 likes

'Hmm wel bijzonder. De vorige Seiko Alpinist LE is nog geen twee maanden oud. Mits ze Seiko bedoelen natuurlijk.

Ik ben benieuwd!

2 likes

Dat vind ik inderdaad ook wel bijzonder. De Alpinist Glacier SPB199J was Europa only en Fratello had deze ook verkocht met een extra band.

1 like

Dit begint wel wat af te doen aan de Seiko Alpinist voor mij. Die Amerikaanse limited in het blauw was nog wel tof, maar nu elke 2 maanden een nieuwe commerciele LE? Bleh.

3 likes

Het zijn er inderdaad wel veel. Eerst de blauwe Hodinkee. Daarna de nieuwe generatie Alpinist in 4 kleur varianten. En daarna weer de Europa only Alpinist Glacier SPB199J.

1 like

Die vliegen je ook om de oren de laatste tijd. Is een beetje de Speedmaster van Seiko aan het worden…

4 likes

Wel eens v.w.b. al die limiteds, maar aan de andere kant is de alpinist wel gewoon een tof horloge, maar meerdere varianten juich ik alleen maar toe.
Alleen hoeft dat inderdaad niet per se in een hele serie LE’s.

2 likes

Een hele serie

6 likes

Het was te verwachten, die geldkoe wordt gemolken.

Ik vind die bruine sunburst wel lekker trouwens, doet me denken aan een tropical 1016.

2 likes

Dit. Limiteds tot je scheel ziet.

2 likes

Klopt, en logisch ook. Een commercieel bedrijf heeft meer aan massaverkoop dan aan een handvol liefhebbers.

Die SPB197 vind ik ook niet mis. Mooi op leer denk ik.

2 likes

Lijkt mij dat het de EU limited is, 199, maar dan met een stalen band. En dan voor de internationale markt beschikbaar misschien?

1 like

Volgens mij is hij nét een toetsje donkerder.
Exact dezelfde kleur zou wel echt een kutstreek zijn.

3 likes

Nog nooit eerder deze limited Alpinisten voorbij zien komen.

Niet limited Seiko’s worden nog zeldzaam.

image

3 likes

Seiko doet een “Omegaatje” ?

2 likes

En Fratello doet een Hodinkee

3 likes

Ze willen er graag in Omegaan.

3 likes

Of : OMG

:slight_smile:

1 like